  • 1. Data: 2007-04-05 20:25:08
    Temat: KASA MIESZKANIOWA
    Od: "Jozek G." <j...@g...pl>

    Witam

    Poratujcie jak rozwiązać taki problem

    otóż oszczędzam w Kasie Mieszkaniowej od 2000 roku wpłacam także teraz.
    Robie to głównie ze względu na potrzeby mieszkaniowe moich dzieci.

    Kasa stoi na mnie i tylko na mnie. Ale wiecie latka już lecą i konieczne
    wydaje się zrobienie jakiegoś współwłaściciela czy posiadacza.

    a więc chcę upoważnić lub wpisać nazwisko dziecka do tych pieniędzy?

    JAk to zrobić - ale żeby nie było podatków żadnych

    dzieki