    From: "witek" <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Moja strona już jest profesjonalna ;))
    Date: Sat, 7 Apr 2007 07:05:56 -0500

    "Łukasz Czerwiński ." <l...@i...pl> wrote in message
    news:1175944949.138278.250880@l77g2000hsb.googlegrou
    ps.com...

    >A tego post`u nie rozumiem

    Nie przejmuj, się czasami co niektórzy już tak mają.
    Czyźbyś nie zauważył, że kultura na polskich grupach dyskusyjnych już dawno
    spadła poniżej jakiekolwiek cywilizowanej normy.
    Po za tym zauważ, że piszesz na grupę pl.biznes.banki. To i tak cud, że nikt
    ci jeszcze nie napisał, że piszesz nie na temat.
    Wcześniej czy poźniej i tak się zderzysz z ludzkim hamstwem i musisz się po
    prostu na to przygotować i nie przejmować.
    Debili trzeba ignorować a nie dyskutować z nimi.