  • 1. Data: 2007-04-05 19:47:39
    Temat: BZWBK - oferta KK
    Od: "Marcin" <k...@k...de>

    Witam

    Wlasnie dostalem oferte KK od BZWBK. W ofercie napisali,
    ze bez zadnych zaswiadczen, wystarczy przyjsc do dowolnego oddzialu
    i podpisac umowe. Niby nic szczegolnego, ale z BZWBK laczy
    mnie tylko IKE zalozne latem 2006 z wplatami ok 3500 PLN.
    Limit proponowanej karty to 7000 PLN.
    Moze ktos korzytal z tej oferty i rzeczywiscie nie trzeba
    zadnyc papierow ani oswiadczen gdzie sie pracuje
    i ile zarabia?

    P.S.
    Mam juz inna KK (z nieco mniejszym limitem) wiec moze
    sprawdzili wpis w BIK, ale nie wiem czy na to nie
    potrzebuja jakies zgody a chyba przy kupnie
    funduszu inwestycyjnego sie tego nie podpisuje.

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 2. Data: 2007-04-05 20:59:38
    Temat: Re: BZWBK - oferta KK
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > Wlasnie dostalem oferte KK od BZWBK. W ofercie napisali,
    > ze bez zadnych zaswiadczen, wystarczy przyjsc do dowolnego oddzialu
    > i podpisac umowe.

    Szczerze mowiac to wierzyc mi sie nie chce. BZWBK ma b.rygorystyczne
    podejscie do udzielania kredytow i odmawiaja z byle powodu.
    Zaswiadczenia/wnioski itp. sa potrzebne zawsze.

    Ale moze cos sie ostatnio zmienilo. Idz do oddzialu i sie dowiedz.

    --

    pozdr.
    RobertS

  • 3. Data: 2007-04-06 07:44:14
    Od: "Szymon" <vivacity@wytnij_epf.pl>

    To lokalna promocja... dostalem podobne pismo od dyrektora swojego
    oddzialu...

  • 4. Data: 2007-04-06 08:24:46
    Od: f...@o...eu

    idź do oddziału a jeszcze lepiej zadzwoń 801 666 444....to jest propozycja kk
    dla wybranych posiadaczy aktywów w BZWBK, za 3-4 dni masz kk w oddziale do
    odbioru, bez zaswiadczeń.

  • 5. Data: 2007-04-06 08:31:37
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    f...@o...eu wrote:
    > idź do oddziału a jeszcze lepiej zadzwoń 801 666 444....to jest propozycja kk
    > dla wybranych posiadaczy aktywów w BZWBK, za 3-4 dni masz kk w oddziale do
    > odbioru, bez zaswiadczeń.

    Konserwa delikatnie zaczyna się rozszczelniać ;)

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 6. Data: 2007-04-06 08:58:47
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > Konserwa delikatnie zaczyna się rozszczelniać ;)

    konkurencja im ucieka....

    --

    pozdr.
    RobertS

  • 7. Data: 2007-04-06 10:48:38
    Od: "Marcin" <k...@k...de>

    Witam

    Użytkownik <f...@o...eu> napisał w wiadomości
    > idź do oddziału a jeszcze lepiej zadzwoń 801 666 444....to jest propozycja
    > kk
    > dla wybranych posiadaczy aktywów w BZWBK,

    To by moglo sie zgadzac. Tylko troche dziwne, ze limit karty prawie dwa razy
    wiekszy
    niz 'aktywa'.

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 8. Data: 2007-04-07 01:11:02
    Od: "T.F." <t...@u...gazeta.pl>

    "RobertS" ...

    > konkurencja im ucieka....

    Dawno uciekla.
    O cale lata swietlne do przodu.

    Ale BZWBK juz to wie. Od (bylych) klientow.
    Np. ja z miesiac temu powiedzialem jasno i wyraznie
    (W-wa, oddzial na Wawozowej)
    dlaczego 6-7 lat temu ucieklem w podskokach z WBK.
    I dlaczego NIGDY do nich nie wroce.

    Pani byla niepocieszona...

    --
    T.F.

  • 9. Data: 2007-04-07 18:31:12
    Od: RobertS <b...@X...pl>

> [...]
    > Np. ja z miesiac temu powiedzialem jasno i wyraznie
    > (W-wa, oddzial na Wawozowej)
    > dlaczego 6-7 lat temu ucieklem w podskokach z WBK.

    a ja ucieklem i wrocilem, Allekarta + konto24.pl to fajna sprawa ;-)

    pozdr.
    RobertS