    From: "witek" <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Moja strona już jest profesjonalna ;))
    Date: Sat, 7 Apr 2007 11:27:01 -0500

    "metz" <m...@g...com> wrote in message
    news:1175952641.577395.135300@n76g2000hsh.googlegrou
    ps.com...

    >Bo nikt nie ma odwagi aby zwrócić uwagę osobie niepełnosprawnej. Ja
    >mam tę odwagę i zwracam Ci uwagę chłopcze (mam na myśli oczywiście
    >tego Łukasza, który to jest bohaterem* i autorem tego jakże
    >wzruszającego postu), że NTG (NIE TA GRUPA).

    Ależ zwracanie uwagi, że to jednak nie ta grupa ma się nijak do insynuacji o
    kręceniu lodów przez tatusia.
    Nieuważasz?

    >O czym ty człowieku pieprzysz?

    Cały czas o lodach.

    > Masz problem do tego, że ktoś bardziej
    >myślący od Ciebie stwierdza pośrednio fakt iż co najmniej dziwne
    >wydaje się być to iż mimo swojego inwalidztwa, co widać zresztą na
    >zdjęciach jego strony podanej powyżej oraz jasnego opisu:
    >"Moja choroba polega na: Spastyce przez co mam kłopoty z mową, nie
    >mogę chodzić, ręce też mnie się nie słuchają (nie mogę sam jeść)."
    >Pozostawię to bez komentarza.

    Czy ty kiedykolwiek miałeś doczynienia z osobami niepełnosprawnymi.
    Chyba jednak nigdy.
    Może chciałbyś porozmawiac na ten temat z Januszem Świtajem.
    On ci co nie co może opowiedź na temat różnić pomiędzy pisaniem na
    klawiaturze a utrzymaniem łyżki w ręce.

> [...]
    >jest inwalidą...rzygać mi się chce!
    >Chciałbym jednak w swoim całym tym poście przepełniony obrzydzeniem
    >"ludzi wrażliwych" pozdrowić z całego serca osoby, które to nie
    >obnoszą się z tym swoim inwalidztwem tak jak ten chłopiec powyżej (a
    >pewnie to i tak nie jego wina bo jest młody, rodzice go lansują) a
    >żyją w pokorze swego inwalidztwa, są normalnymi ludźmi, żyją jak każdy
    >inny człowiek na tym świecie (przynajmniej się starają). Ludzi, na
    >których twarzach można przeczytać: "jestem inwalidą? eee... nie
    >zwracaj na to uwagi, to jest najmniej istotne". I przed takimi ludźmi

    Łukasz nie obnosi się ze swoim inwalidztwem. On jest dumny z tego, że mimo
    swojego inwalidztwa i młodego wieku potrafi jednak tyle zrobić mimo, że
    tobie to się wydaje trywialne. I chciał się tym pochwalić.
    Pech polega akurat na tym, że trafił na takiego cymbała jak ty, który nie
    dość że nie ma zielonego pojęcia o psychologii to jeszcze nawet za grosz
    taktu i przyzwoitości.