  • 1. Data: 2007-04-06 11:31:29
    Temat: Mam do zainwestowania troche pieniedzy, szukam wspolnika...
    Od: " Spartiata" <s...@N...gazeta.pl>

    Witam

    Mam do zainwestowania okolo 100 tys zl.

    Szukam biznesu (firmy badz wspolnika z niezbedna wiedza know-how) w ktory
    moglbym zainwestowac te pieniadze.

    Prosze o powazne i tylko powazne oferty na maila:
    s...@g...pl

    Pozdrawiam
    Spartiata2007

  • 2. Data: 2007-04-06 20:54:44
    Od: "sss" <s...@a...pl>

    a wspolnik ma byc z kasa czy bez kasy? ciekawe podejscie do sprawy przyznam.
    :)

    --------------------------------
    Forum Biznes Firma Finanse
    http://biznesforum.e-polityka.pl

    Użytkownik " Spartiata" <s...@N...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:ev5b2h$5bi$1@inews.gazeta.pl...

  • 3. Data: 2007-04-07 09:34:11
    Od: "REFLEKS" <r...@a...pl>

    www.franchising.pl

  • 4. Data: 2007-04-07 17:10:47
    Od: "Tomek" <b...@o...pl>

    > Mam do zainwestowania okolo 100 tys zl.
    >
    > Szukam biznesu (firmy badz wspolnika z niezbedna wiedza know-how) w ktory
    > moglbym zainwestowac te pieniadze.

    Po takim wejściu masz 4% szans na to, że nie stracisz pieniędzy w ciągu
    pierwszego tygodnia :)

    Tomek

  • 5. Data: 2007-04-10 12:04:10
    Od: *ZBIG* <z...@o...pl>

    Dnia Sat, 7 Apr 2007 19:10:47 +0200, Tomek napisał(a):

    > Po takim wejściu masz 4% szans na to, że nie stracisz pieniędzy w ciągu
    > pierwszego tygodnia :)

    Jat to obliczyłeś, bo mi wychodzi 3.7% ;)))