  • 1. Data: 2007-04-06 09:40:04
    Temat: Przelew z citka do bre
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Kiedy na rachunku dewelopera w BRE pojawi się kwota przelana internetowo z City ?
    Innymi słowy, czy warto zlecać rano w dniu wymagalności transzy wg umowy, czy
    nastawiac się na 1-2 dniowe wyprzedzenie ?
    A może wystarczy 1-2 dni wczesniej zapisać przelew z datą realizacji jak wymagalność,
    zawsze to z godzina do przodu?

  • 2. Data: 2007-04-06 10:39:59
    Temat: Re: Przelew z citka do bre
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    666 wrote:
> [...]
    > A może wystarczy 1-2 dni wczesniej zapisać przelew z datą realizacji jak
    wymagalność, zawsze to z godzina do przodu?

    Na około kilka przelewów jakie ostatnio wykonałem Citi>mBank pieniądze
    były tego samego dnia. Raz się nawet tak zdarzyło, że z Citi zleciłem
    przelew około 13.15 i w mBanku był ostatnią sesją po 18.00. Mimo
    wszystko jeżeli to ważne i grożą jakieś odsetki to lepiej ten
    przynajmniej dzień zapasu sobie zostawić dla spokojności.

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 3. Data: 2007-04-06 15:33:41
    Od: RobertS <b...@X...pl>

> [...]
    > wszystko jeżeli to ważne i grożą jakieś odsetki to lepiej ten
    > przynajmniej dzień zapasu sobie zostawić dla spokojności.

    u mnie to samo Citi do Multi w tym samym dniu, nie boje sie splacac
    karty zleceniem z dnia splaty ;-)

    pozdr.
    RobertS