  • 31. Data: 2012-06-05 20:41:14
    Temat: Re: Millenium Dobre Konto - jak mnie wykiwali
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Elo

    z napisał(a) :
    > Tak czytam czytam i czytam i zachodzę w głowę jak Wam się chce... robić
    > sobie tyle kłopotu żeby zarobić parę złotych. Przecież to można dużo
    > prościej. Tylko tyle że trzeba coś umieć oprócz stukania w cyferki na
    > kalkulatorku i gapienia się bladym wzrokiem w kalendarz :-)

    To jest hobby. Więc koszty działalności się nie liczą. Tylko zyski z
    przyjemności. A może przyjemność z zysków. Lub razem to wszystko. I
    tak to należy traktować.
    Poza tym niektórzy mają osobiste porachunki ;-)

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]

  • 32. Data: 2012-06-05 20:43:02
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a) :
    > "ls" 5...@6...googl
    egroups.com...

    > : Pamietaj, ze keszbek zrobisz np. w Empiku, ale Mille Ci za to nie zwroci 3%.
    >
    > Zwróci, o ile zapłacisz Impresyjną kredytówką.
    >
    > -=-
    >
    > : Aha, Mille nie pobiera prowizji za keszbek do bodajze grudnia.
    >
    > (; A później co? Zorganizujemy marsze protestacyjne przeciwko brutalnemu
    traktowaniu? ;)

    > Albo inaczej -- skąd ta wieść, że do grudnia?

    Z regulaminu, Eneuel, z regulaminu. Przed podpisaniem umowy czytamy
    regulaminy. My czytamy. Nie wiem, jak Ty ;-)

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]

  • 33. Data: 2012-06-05 21:09:43
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Zbynek Ltd." jqljup$7sv$...@i...gazeta.pl

    > Albo inaczej -- skąd ta wieść, że do grudnia?

    : Z regulaminu, Eneuel, z regulaminu. Przed podpisaniem umowy czytamy
    : regulaminy. My czytamy. Nie wiem, jak Ty ;-)

    Nie umiem czytać. A gdzie dokładnie w regulaminie? -- jeśli można zapytać.
    Cytat ponoć lepszy niż argument.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 34. Data: 2012-06-05 21:29:25
    Od: Pan Sowa <p...@g...ru>

    W dniu 2012-06-05 18:29, z pisze:
> [...]
    > Kurde. Żeby mi się tak chciało jak mi się nie chce kontaktować z tymi
    > pożalsięboże "instytucjami zaufania publicznego"

    Te parę złotych to może być kilka tysięcy rocznie. Fakt może to być
    "jedynie pół" czyjejś pensji ale lepiej widzieć to tak, że dzięki temu
    ma się darmową wycieczkę do jakiegoś ciepłego kraju :)

  • 35. Data: 2012-06-05 21:34:55
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    maruda <m...@n...com> writes:

    > Nnno nie wiem... muszą dojść "papiery". To zdaje się nie idzie
    > elektronicznie. Ciesz się, że nie żyjesz w USA.

    No nie, aż tak to nie jest, rozliczenie praktycznie zawsze jest
    elektroniczne (teoretycznie pewnie można rozliczyć transakcję papierowo,
    ale wątpie czy ktokolwiek to wciąż robi - przynajmniej w Polsce).

    Tyle że rozliczenie nie następuje natychmiast, i zależy od kilku
    czynników.
    Tak w ogóle, to nie mam nic przeciwko późnym rozliczeniom. Co tam 3 dni
    ("4" dni), chętnie widziałbym tu np. rok albo 5 lat. Zwłaszcza większe
    zakupy.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 36. Data: 2012-06-05 21:50:27
    Od: z <z...@g...pl>

    W dniu 2012-06-05 21:29, Pan Sowa pisze:
    > Te parę złotych to może być kilka tysięcy rocznie. Fakt może to być
    > "jedynie pół" czyjejś pensji ale lepiej widzieć to tak, że dzięki temu
    > ma się darmową wycieczkę do jakiegoś ciepłego kraju :)

    Ja się nie znam. Ja mam alternatywę. Mam wybór czy pracować więcej czy
    mniej. Czy mi się chce-opłaca. Wraz z wiekiem takie trzymanie ciągle
    ręki na pulsie, śledzenie nowinek, drobnych druczków, haczyków i innych
    nieczystych zagrywek którymi się brzydzę jest bardziej pracochłonne. :-)
    Wolę trochę nadgodzin w pracy czy jakieś szybkie intratne zlecenie niż
    to mozolne ciułanie bez krztyny pewności efektu. :-)
    To co tu ostatnio wypisujecie to jak rozmowy podekscytowanych nałogowych
    graczy w kasynie :-)

    PS. A porachunki z bankami? :-) Wystarczy mi "Wasz bank nie jest w
    stanie przedstawić mi lepszych warunków finansowania niż te które
    obecnie mam. Proszę więcej z takimi ofertami nie dzwonić. Mój czas
    kosztuje" :-)

  • 37. Data: 2012-06-05 21:51:50
    Od: MK <m...@i...pl>

    W dniu 05.06.2012 o 10:03 Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> pisze:

    > Powtórzę: wg mnie tu dał ciała lidl.

    W BGZ kazda transakcja jest rozliczana po 4-5 dniach (roboczych).

    MK

  • 38. Data: 2012-06-05 21:53:38
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Niewierny Tomasz Ciszewski napisał(a) :
> [...]
    > : regulaminy. My czytamy. Nie wiem, jak Ty ;-)
    >
    > Nie umiem czytać. A gdzie dokładnie w regulaminie? -- jeśli można zapytać.

    cennik_kart_debetowych_20120301_pl_759831.pdf
    "8) Opłata za usługę Cash Back nie jest pobierana do 31 grudnia 2012 r."

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]

  • 39. Data: 2012-06-05 21:58:00
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    MK <m...@i...pl> writes:

    > W BGZ kazda transakcja jest rozliczana po 4-5 dniach (roboczych).

    Podobnie jak w meritum. Jeśli jednak większość transakcji w Mille jest
    rozliczana w ciągu dnia lub 2, a ta z lidla po 4, to jednak będę sądził,
    że tu jest kwestia lidla.

    KJ

    --
    http://sporothrix.wordpress.com/2011/01/16/usa-sie-k
    rztusza-kto-nastepny/

  • 40. Data: 2012-06-05 22:02:01
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    z napisał(a) :
    > To co tu ostatnio wypisujecie to jak rozmowy podekscytowanych nałogowych
    > graczy w kasynie :-)

    Hmmm... coś jest na rzeczy :-D

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3