    From: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Millenium Dobre Konto - jak mnie wykiwali
    Date: Tue, 05 Jun 2012 21:34:55 +0200

    maruda <m...@n...com> writes:

    > Nnno nie wiem... muszą dojść "papiery". To zdaje się nie idzie
    > elektronicznie. Ciesz się, że nie żyjesz w USA.

    No nie, aż tak to nie jest, rozliczenie praktycznie zawsze jest
    elektroniczne (teoretycznie pewnie można rozliczyć transakcję papierowo,
    ale wątpie czy ktokolwiek to wciąż robi - przynajmniej w Polsce).

    Tyle że rozliczenie nie następuje natychmiast, i zależy od kilku
    czynników.
    Tak w ogóle, to nie mam nic przeciwko późnym rozliczeniom. Co tam 3 dni
    ("4" dni), chętnie widziałbym tu np. rok albo 5 lat. Zwłaszcza większe
    zakupy.
    --
    Krzysztof Halasa