  • 1. Data: 2012-06-04 18:16:35
    Temat: BGŻ - wymuszona zmiana haseł?
    Od: maruda <m...@n...com>

    Dzisiaj rano eBGŻ zażądało zmiany hasła, ode mnie (konto założone w
    czerwcu rok temu) i od mojej żony (konto założone w listopadzie).

    A szto u Was?

    Czyżby im coś wyciekło i jadą "pa wsjech" ?

    --
    Dziękuję. Pozdrawiam Ten Maruda

  • 2. Data: 2012-06-04 18:23:31
    Temat: Re: BGŻ - wymuszona zmiana haseł?
    Od: Joossef <g...@g...com>

    W dniu 04.06.2012 o 18:16 maruda <m...@n...com> pisze:

    > Dzisiaj rano eBGŻ zażądało zmiany hasła, ode mnie (konto założone w
    > czerwcu rok temu) i od mojej żony (konto założone w listopadzie).
    >
    > A szto u Was?
    >
    > Czyżby im coś wyciekło i jadą "pa wsjech" ?

    Nie, oni tak mają. Przez półtora roku trzy razy mnie prosili o zmianę
    hasła, na innych kontach w BGŻ też wymusza - częstotliwość przeróżna.
    Na firmowym podobnie.

    --
    Pozdrawiam,
    Joossef