  • 1. Data: 2012-06-05 09:05:19
    Temat: BPH ambitni zapaleńcy :-)
    Od: z <z...@g...pl>

    Ładnej pani z BPH chciało się przekopać książkę telefoniczną i znaleźć
    mój stary numer stacjonarny żeby się koniecznie ze mną skontaktować i to
    w godzinach wieczornych.
    Niby nic ale ten numer odbierają moi rodzice w podeszłym wieku którzy na
    hasło Bank dostają białej gorączki a gdy jeszcze ładna pani nie chce za
    chiny ludowe powiedzieć w jakim celu dzwoni to już ciśnienie się podnosi
    mimo branych leków.
    Ładna pani chciała mi tylko zaoferować super hiper pożyczkę (od 14%) ale
    nawet nie wiedziała z jakim RSO, nie potrafiła też podać informacji na
    temat kosztów konta czy innych usług. Nic więcej nie wiedziała oprócz
    tego że mam wziąć ten kredyt.

    A teraz... Uważajcie konsultanci i ich przełożeni (na pewno czytają) bo
    jak spowodujecie czyjeś "zejście" (odpukać) przez tak bezmyślne
    wydzwanianie to trzeba będzie płacić odszkodowanie ;-)

    Rzućcie choć słowo że chcecie klienta naciągnąć na wspaniały hiper
    produkt-ubezpieczenie czy co tam i że nie dzwonicie w celach
    windykacyjnych wieczorową porą. :-)

  • 2. Data: 2012-06-05 14:00:31
    Temat: Re: BPH ambitni zapaleńcy :-)
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2012-06-05 09:05, z pisze:
> [...]
    >
    > Rzućcie choć słowo że chcecie klienta naciągnąć na wspaniały hiper
    > produkt-ubezpieczenie czy co tam i że nie dzwonicie w celach

    Znaczy najpierw mają ostrzec, że nie dzwonią z windykacją a potem, że
    mają "produkt" do wciśnięcia? ;) "W celu uniknięcia zawału wciśnij
    gwiazdkę..." ;)

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 3. Data: 2012-06-05 14:22:00
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Krystek <s...@k...art.pl> writes:

    [...]
    > Znaczy najpierw mają ostrzec, że nie dzwonią z windykacją a potem, że
    > mają "produkt" do wciśnięcia? ;) "W celu uniknięcia zawału wciśnij
    > gwiazdkę..." ;)

    "W celu uniknięcia zawału wciśnij czerwoną słuchawkę" raczej.

    KJ

    GNU is Not Unix

  • 4. Data: 2012-06-05 15:27:57
    Od: z <z...@g...pl>

    W dniu 2012-06-05 14:22, Kamil Jońca pisze:

    > "W celu uniknięcia zawału wciśnij czerwoną słuchawkę" raczej.
    >
    > KJ

    To było inaczej
    "Skargi, zażalenia i, reklamacje - wciśnij czerwoną słuchawkę" :-)