  • 1. Data: 2012-06-05 09:23:52
    Temat: Millenium Dobre Konto - jak mnie wykiwali
    Od: "Józef Gołaś" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam
    Chciałem napisac o sytuacji jaka mnie spotkała po raz pierwszy a której nie
    byłem świadomy.

    Otóż ponieważ byłem przez większośc maja na urlopie a z karty do dobrego
    kontra nie korzystam - wróciłem 29 maja i przypomniałem sobie że nie wykonałem
    transakcji kartą płatniczą jeszcze w maju. Poleciałem szybko do lidla i
    zrobiłem szybkie zakupy w dniu 29 maja.

    Jakież było moje zdziwienie gdy zalogowałem się w czerwcu na konto a tam
    "Opłata za prowadzenie rachunku" 7,00

    Myslę sobie przeciez wszystkie warunki spełniłem wpłata pensji była kartą
    zrobiłem. No i sprawdzam moją transakcję kartą a tam transakcja wykonana 29
    maja jest opisana jako księgowana 1 czerwca !!!!!!!!!!!

    LUDZIE 4 dni się rozlicza transakcja - czy może bank potraktował mnie złośliwie

    Mam w związku z tym zapytanie:

    1) czy w regulaminie znajdę gdzieś punkt że transakcja ma zostać zrobiona w
    danym miesiącu i jednocześnie jeszcze rozliczona w tym samym miesiącu - czy
    może można pisać reklamację - no bo przecież transakcję zrobiłem w maju

    Czy mieliście takie sytuację - no bo lekko czuje się oszukany!!!!

  • 2. Data: 2012-06-05 09:37:33
    Temat: Re: Millenium Dobre Konto - jak mnie wykiwali
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Tue, 5 Jun 2012 07:23:52 +0000 (UTC), Józef Gołaś napisał(a):

> [...]
    > może można pisać reklamację - no bo przecież transakcję zrobiłem w maju

    Dowiesz się po przeczytaniu regulaminu.

    > Czy mieliście takie sytuację - no bo lekko czuje się oszukany!!!!

    Czuj się lekko dokształcony, Mr. Wykrzyknik.

    AK

  • 3. Data: 2012-06-05 09:40:10
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "Józef Gołaś" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> writes:

    > Witam
    [...]
    > LUDZIE 4 dni się rozlicza transakcja - czy może bank potraktował mnie
    > złośliwie
    Stawiam, że raczej lidl. "Moje" transakcje rozliczały się zwykle
    następnego dnia. W przeciwiwieństwie do np. Meritum, gdzie regularnie
    był to 4-6 dni.

    > Mam w związku z tym zapytanie:
    >
    > 1) czy w regulaminie znajdę gdzieś punkt że transakcja ma zostać zrobiona w
    > danym miesiącu i jednocześnie jeszcze rozliczona w tym samym miesiącu
    > - czy

    Jestem niemal pewien, że było, ale tereaz nie chce mi się szukać.

    KJ
    --
    Democracy is a process by which the people are free to choose the man who
    will get the blame.

  • 4. Data: 2012-06-05 09:47:27
    Od: "Józef Gołaś" <j...@W...gazeta.pl>

    Masz rację juz się dokształciłem:

    "Opłata nie zostanie pobrana, jeżeli w poprzednim miesiącu została dokonana i
    zaksięgowana na Dobrym Koncie min. jedna płatność bezgotówkowa kartą wydaną do
    Dobrego Konta oraz łączne wpływy zewnętrzne na Dobre Konto wynosiły min. 1 000
    PLN (do kalkulacji łącznych wpływów nie uwzględnia się przelewów z innych
    rachunków dla Klientów indywidualnych prowadzonych na rzecz Posiadacza w Banku
    Millennium)"

    ale to nie zmienia faktu że:

    1) jestem wk...wiony, bo dla mnie to skandal żeby 4 dni szło rozliczenie
    transakcji
    2) czuje się lekko oszukany

  • 5. Data: 2012-06-05 09:59:48
    Od: maruda <m...@n...com>

    W dniu 2012-06-05 09:47, Józef Gołaś pisze:
    > Masz rację juz się dokształciłem:
    >
    > "Opłata nie zostanie pobrana, jeżeli w poprzednim miesiącu została dokonana i
    > zaksięgowana na Dobrym Koncie min. jedna płatność bezgotówkowa kartą wydaną do

    Czyli już wiesz - "dokonana i zaksięgowana".

    > ale to nie zmienia faktu że:
    >
    > 1) jestem wk...wiony, bo dla mnie to skandal żeby 4 dni szło rozliczenie
    > transakcji

    Nnno nie wiem... muszą dojść "papiery". To zdaje się nie idzie
    elektronicznie. Ciesz się, że nie żyjesz w USA.

    > 2) czuje się lekko oszukany

    Wierzę.

    Ale tak jest w każdym banku. W każdym banku byś trafił na coś tego typu,
    prędzej, czy później.
    Ciesz się przynajmniej, że w Mille miesiąc zaczyna się 1-go, bo w takim
    BGŻ, czy ING - 27-go na przykład. Też można się ślizgnąć.

    --
    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 6. Data: 2012-06-05 10:01:33
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 05.06.2012 09:47, Józef Gołaś pisze:
    > ale to nie zmienia faktu że:
    >
    > 1) jestem wk...wiony, bo dla mnie to skandal żeby 4 dni szło rozliczenie
    > transakcji
    > 2) czuje się lekko oszukany

    Kiedy Ci A. Kubiak pisał żebyś się nie czuł oszukany ale dokształcony,
    nie miał tylko na celu doczepienia się do 4 wykrzykników, ale tego że
    właśnie się dowiedziałeś jak karty działają.

    p. m.

  • 7. Data: 2012-06-05 10:03:20
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "Józef Gołaś" <j...@W...gazeta.pl> writes:

    > Masz rację juz się dokształciłem:
    [...]

    > 1) jestem wk...wiony, bo dla mnie to skandal żeby 4 dni szło rozliczenie
    > transakcji
    Powtórzę: wg mnie tu dał ciała lidl.

    > 2) czuje się lekko oszukany
    Napij się browarka ;)

    KJ

    --
    http://sporothrix.wordpress.com/2011/01/16/usa-sie-k
    rztusza-kto-nastepny/

  • 8. Data: 2012-06-05 10:11:15
    Od: Łukasz <sq2dyl@g_a.z.e_t.a.pl>

    W dniu 2012-06-05 09:59, maruda pisze:

    (...)

    > Ciesz się przynajmniej, że w Mille miesiąc zaczyna się 1-go, bo w takim
    > BGŻ, czy ING - 27-go na przykład.

    Nie siejmy zamętu. U Baśki miesiąc zaczyna się 28 (dwudziestego ósmego) ;-)

    --
    L.

  • 9. Data: 2012-06-05 10:25:17
    Od: "donbosco " <d...@W...gazeta.pl>

    > Jakież było moje zdziwienie gdy zalogowałem się w czerwcu na konto a tam
    > "Opłata za prowadzenie rachunku" 7,00

    Co by nie było kolejnego zdziwienia spieszę z informacją, że koło 14 czerwca
    Mille pobierze sobie 3 zł w ramach opłaty za kartę ;)

  • 10. Data: 2012-06-05 10:26:28
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Tue, 5 Jun 2012 07:47:27 +0000 (UTC), Józef Gołaś napisał(a):

    > Masz rację juz się dokształciłem:

    Wiedzy nigdy dość.

    > ale to nie zmienia faktu że:
    > 1) jestem wk...wiony, bo dla mnie to skandal żeby 4 dni szło rozliczenie
    > transakcji

    Eee tam, skandal. Rozliczenie w D+3 mieści się w odchyleniu standardowym, w
    przypadku kredytówek wręcz bym się ucieszył, gdyby tak było zawsze.

    > 2) czuje się lekko oszukany

    Brak podstaw. Na szczęście 7 złotych to niewielka cena za naukę, która może
    się przydać.

    AK