  • 1. Data: 2012-06-03 22:39:33
    Temat: Raifi - pierwsza podpadziocha :]
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    Zagladam wlasnie do Raifiego i co widze ?
    - skasowali sobie 3zl za wyciag :P

    No to wyciagam umowe i z niedowierzaniam czytam
    co tez ja zaznaczylem w stosownym okienku :

    "Wyciagi z konta lokacyjnego, a także z innych kont,
    w ktorym posiadacz jest glownym posiadaczem przesylane beda na adres
    korespondencyjny
    posiadacza, NATOMIAST w przypadku zawarcia przez posiadacza umowy o
    swiadczenie
    uslug za posrednictwem Syst. Bank. Intern. R-Online, wyciagi te bank
    nieodplatnie
    udostepni wylacznie w postaci historii transakcji poprzez Syst. Bank.
    Intern. R-Online "

    I tu moje pytanie - jak w tym co powyzej traktowac lacznik NATOMIAST ??
    IMO oplata nie powinna zostac pobrana NATOMIAST zostala :]

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2012-06-04 04:17:12
    Temat: Re: Raifi - pierwsza podpadziocha :]
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Waldek" jqgi25$kav$...@n...news.atman.pl

    > I tu moje pytanie - jak w tym co powyzej traktowac lacznik NATOMIAST ??
    > IMO oplata nie powinna zostac pobrana NATOMIAST zostala :]

    IMO masz rację częściową. To któraś kolejna podpadziocha, nie zaś
    (jak piszesz) pierwsza. IMO bank powinien Ci oddać te 3 złote bez
    szemrania.

    natomiast <<za to; przeciwnie, zaś>>

    Nie mam ochoty czytać, natomiast chętnie pójdę na spacer.

    Powyższe przekalkowałem ze słownika PWN.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 3. Data: 2012-06-04 10:40:22
    Od: " " <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Waldek <m...@n...dam> napisał(a):
    > NATOMIAST w przypadku
    (...)
    > I tu moje pytanie - jak w tym co powyzej traktowac lacznik NATOMIAST ??

    Natomiast = na to miejsce, zastępstwo. Czyli teraz opisuję coś, co zastąpi
    poprzednika, jeśli wystąpi określona sytuacja, przypadek

  • 4. Data: 2012-06-12 22:40:41
    Od: osa <o...@g...pl.ee>

    Kliknąłem sobie w wyciąg bo jeszcze nie oglądałem ichszych i? szok...

    http://i49.tinypic.com/35he4yc.png

    To u nich normalne?

  • 5. Data: 2012-06-13 00:34:39
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "osa" jr89fj$1tt$...@i...gazeta.pl

    > http://i49.tinypic.com/35he4yc.png

    > To u nich normalne?

    Nie. IMO zwykle nie jest to zapis zerojedynkowy, ale
    zerowy. ;) Zaczuna się od zera i takoż się kończy. ;)

    Natomiast błędy:

    xmlns:xfa='http://www.xfa.orgfschema/xfa-data/1.0'
    xfa:APIVersion='2.6.7185.0'><b>PŁATNOŚĆ WEWNĘTRZNA</

    IMO są tam zwyczajnością...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 6. Data: 2012-06-13 01:38:28
    Od: " " <n...@g...SKASUJ-TO.pl>

    osa <o...@g...pl.ee> napisał(a):

    > Kliknąłem sobie w wyciąg bo jeszcze nie oglądałem ichszych i? szok...
    >
    > http://i49.tinypic.com/35he4yc.png
    >
    > To u nich normalne?

    Mam to samo, podobnie dzieje się przy eksporcie historii do PDF. Pisałem tu
    niedawno o tym. Zgłaszałem im i do tej pory nie poprawili.

    Dawno temu miałem tam już konto i z podobnymi jajami napisałem najpierw do
    nich,potem do nadzoru bankowego, który powtórzył zapytanie. Zarząd banku
    Bezmocy wysmarował mi przeprosiny i dorzucił flaszkę, ale widać to był tylko
    chwyt marketingowy, bo nic się nie nauczyli.

  • 7. Data: 2012-06-13 18:38:21
    Od: osa <o...@g...pl.ee>

    W dniu 2012-06-13 01:38, n...@g...SKASUJ-TO.pl pisze:

> [...]
    > Bezmocy wysmarował mi przeprosiny i dorzucił flaszkę, ale widać to był tylko
    > chwyt marketingowy, bo nic się nie nauczyli.

    Hmmm czyli to już na 100% jest jakiś półRaifi ;) Mam więc kolejny
    argument do zamknięcia konta po zjedzeniu ostatnich wiśni ;) W
    kolejności chronologicznej:
    1. ujawnienie tajemnicy bankowej
    2. podwyżka opłat o 100%
    3. brak wyciągów (i historii) w pdf

  • 8. Data: 2012-06-13 20:35:41
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "osa" jrafl5$hct$...@i...gazeta.pl

    > Hmmm czyli to już na 100% jest jakiś półRaifi ;) Mam więc kolejny argument do
    zamknięcia konta po zjedzeniu ostatnich wiśni ;) W

    A dostałeś te ostatnie? Ja dostałem 1/4 tego, czego spodziewam się.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'