  • 71. Data: 2012-06-09 00:33:29
    Temat: Re: Millenium Dobre Konto - jak mnie wykiwali
    Od: eisenberg <e...@n...pl>

    On 8 Cze, 22:56, Jacek Politowski <s...@n...istnieje> wrote:

    > (jeśli dobrze pamiętam miałem raz taką sytuację, że - powiedzmy - w
    > poniedziałek wypłacałem w bankomacie, we wtorek zasiliłem konto, w
    > środę przyszło rozliczenie transakcji - odsetki oczywiście zostały za
    > jeden dzień naliczone)
    >
    > Żeby to rozsądnie działało "opóźnienie" musiałoby być przewidywalne
    > (żeby nie wejść np. w niedozwolony debet) i oczywiście dłuższe od
    > blokady (żeby pieniądze zdążyły "wrócić" na konto do ponownego
    > wykorzystania).

    Może nie żartujmy. Mielibyśmy wtedy dziecinnie prosty do
    skonstruowania oscylator w stylu ArtB :))

  • 72. Data: 2012-06-09 18:34:24
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "eisenberg" e...@m...goog
    legroups.com

    : Może nie żartujmy. Mielibyśmy wtedy dziecinnie prosty do
    : skonstruowania oscylator w stylu ArtB :))

    I chyba mieliśmy -- dziś brano pieniądze z bankomatu Euronetu,
    z konta w Polbanku i dziś wpłacano je na to konto, a rozliczenie
    wypłaty następowało po wielu dniach.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 73. Data: 2012-06-11 16:47:14
    Od: eisenberg <e...@n...pl>

    On 9 Cze, 18:34, "Eneuel Leszek Ciszewski"
    > "eisenberg" e...@m...goog
    legroups.com

> [...]
    >
    > I chyba mieliśmy -- dziś brano pieniądze z bankomatu Euronetu,
    > z konta w Polbanku i dziś wpłacano je na to konto, a rozliczenie

    Nie chodzi o rozliczenie wypłaty, tylko o saldo w pozycji "Środki
    dostępne". Tu faktycznie w PolBanku przy wypłacie póżnym wieczorem lub
    w nocy aktualizacja następuje dopiero nast. dnia rano

  • 74. Data: 2012-06-11 17:56:49
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "eisenberg" 1...@z...goo
> [...]

    : dostępne". Tu faktycznie w PolBanku przy wypłacie póżnym wieczorem lub
    : w nocy aktualizacja następuje dopiero nast. dnia rano

    Tu ;) aktualizacja potrafiła nastąpić po tygodniu, saldo
    potrafiło być ujemne, czas potrafił cofać się itd... Nawet
    wpłacanie i wypłacanie w bankomatach zainstalowanych na
    terenie placówek Polbanku było niebezpieczne. Wiem, bo
    wpłacałem i miałem mnóstwo problemów.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'