  • 1. Data: 2012-06-05 07:21:08
    Temat: Lokata negocjowalna Meritum bank?
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Ciekaw jestem ile mozna "unegocjowac" lokujac powiedzmy 25-50tys
    na krotkie okresy miesiac-trzy miesiace.

    Ktos ma doswiadczenie?

  • 2. Data: 2012-06-05 08:10:37
    Temat: Re: Lokata negocjowalna Meritum bank?
    Od: maruda <m...@n...com>

    W dniu 2012-06-05 07:21, Jakub Jewuła pisze:
    > Ciekaw jestem ile mozna "unegocjowac" lokujac powiedzmy 25-50tys
    > na krotkie okresy miesiac-trzy miesiace.
    >
    > Ktos ma doswiadczenie?

    ... oni tam (chyba, bo nie pamiętam?) piszą coś o "zaszłościach"... ?

    --
    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 3. Data: 2012-06-05 08:22:06
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    ?

  • 4. Data: 2012-06-05 14:29:43
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 05.06.2012 07:21, Jakub Jewuła wrote:
    > Ciekaw jestem ile mozna "unegocjowac" lokujac powiedzmy 25-50tys
    > na krotkie okresy miesiac-trzy miesiace.
    >
    > Ktos ma doswiadczenie?

    Bardzo niewiele. Wydaje mi się, że pisałem o tym na grupie z rok temu.