  • 1. Data: 2010-11-11 18:31:12
    Temat: Mbank - rece opadaja
    Od: Magda <n...@n...pl>

    Witam,
    może tutaj ktoś mnie pomoże?

    podpisałam umowę o kredyt z mbankiem, przywióżł ja kurier i w jego
    obecności ją podpisywałam. W umowie jest zapis że pieniądze trafia na
    moje konto w ciągu 5 dni od dnia podpisania umowy. Mija drugi tydzień i
    nic. Telefonicznie dopominam się o swoje, panie twierdza że umowy nie
    maja, a na reklamacje złożone za pośrednictwem mlini żadnej odpowiedzi.
    Wpłaciłam zaliczkę na samochód w komisie 8000zł dla mnie to dużo ale jak
    jutro nie wpłacę pozostałej kwoty to zaliczka mnie przepadnie. Pomóżcie
    co robić?

    Magda

  • 2. Data: 2010-11-11 18:51:11
    Temat: Re: Mbank - rece opadaja
    Od: Gniewomir <s...@s...com>

    W dniu 2010-11-11 19:31, *Magda* napisał(a) co następuje:

> [...]
    > Wpłaciłam zaliczkę na samochód w komisie 8000zł dla mnie to dużo ale jak
    > jutro nie wpłacę pozostałej kwoty to zaliczka mnie przepadnie. Pomóżcie

    Jakie fajne są te Wszystkobezpłatne Banki gdzie nikogo osobiście nie można
    opieprzyć i gdzie kurier albo paniusia z infolini urasta do rangi boga, bo
    prawie wszystko od nich zależy. To ja już wolę zapłacić te parę złotych za
    rachunek w swoim banku.

    --
    *Gniewomir*
    Bogaty mężczyzna jest często tylko biednym mężczyzną z bardzo dużymi

  • 3. Data: 2010-11-11 19:03:22
    Od: "SYNEK" <h...@W...pl>

    dlatego tez po ilus tam latach w mbanku daje noge do aliora.
    karta wyplacajaca ze wszystkich dziur kosztuje tyle samo a do tego sa
    oddzialy..mozna isc i pogadac...

  • 4. Data: 2010-11-11 19:17:42
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 10-11-11 20:03, SYNEK pisze:
    > dlatego tez po ilus tam latach w mbanku daje noge do aliora.
    > karta wyplacajaca ze wszystkich dziur kosztuje tyle samo a do tego sa
    > oddzialy..mozna isc i pogadac...

    Swietny wybor. Pogadac to sobie pogadasz.

  • 5. Data: 2010-11-11 19:35:29
    Od: "SYNEK" <h...@W...pl>

    w sensie ze nie ma "zdartej plyty" na infolini. jak cos nie pasi...prosi sie
    o rozmowe z dyrem oddzialu...przenosilem sie tam stopniowo.
    zeby nmiec pewnosc ze to dobry wybor..jak dla mnie jest ok...

  • 6. Data: 2010-11-11 19:49:33
    Od: "brum" <b...@o...eu>

> [...]
    > Telefonicznie dopominam się o swoje, panie twierdza że umowy nie maja, a
    > na reklamacje złożone za pośrednictwem mlini żadnej odpowiedzi.

    zakladajac, ze faktycznie jest taki zapis, mozesz zlozyc reklamacje,
    naturalnie zgodnie z umowa (ewentualnie dodatkowymi dokumentami czyli
    regulaminem etc.);
    mozesz tez domagac sie tego, co Ci zgodnie z umowa przysluguje
    a jak chcesz cos w banku zalatwic szybko, to nie siegaj do internetowych
    molochow, tylko do najblizszego spoldzielczego, gdzie pomiedzy pracownikiem
    w okienku, a prezesem zarzadu stoi najwyzej dwoch ludzi, a i to tylko w tych
    najwiekszych

    > Wpłaciłam zaliczkę na samochód w komisie 8000zł dla mnie to dużo ale jak
    > jutro nie wpłacę pozostałej kwoty to zaliczka mnie przepadnie. Pomóżcie co
    > robić?

    1. skorzystac w przyszlosci z oferty innego banku, skoro ten okazal sie
    niesolidny
    2. nie wplacac bezzwrotnych zaliczek na zakup samochodu, bo to nie
    samochodow brakuje, tylko kupujacych
    wystarczylaby zaliczka 1000 pln, a jak komisiarzowi nie pasuje, to mozna
    znalezc inna oferte
    3. aby nie stracic wplaconych pieniedzy musisz zorganizowac pozostala kwote
    w inny sposob czyli pozyczyc od rodziny/znajomych albo od pewnej firemki,
    ktora zdziera skore do kosci i jeszcze podsypuje sola, ale kase daje
    wzglednie szybko

  • 7. Data: 2010-11-11 19:53:32
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Magda" <n...@n...pl> napisał w wiadomości grup

    Karty kredytowe do ręki i do bankomatu biegiem marsz albo przelewy z kart
    odpalać. A jak ni ma kart to provident, choć oni dla nowych klientów to
    chyba tylko małe kwoty na początek pożyczają.

  • 8. Data: 2010-11-11 20:30:40
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 10-11-11 20:35, SYNEK pisze:
    > w sensie ze nie ma "zdartej plyty" na infolini. jak cos nie pasi...prosi sie
    > o rozmowe z dyrem oddzialu...przenosilem sie tam stopniowo.
    > zeby nmiec pewnosc ze to dobry wybor..jak dla mnie jest ok...

    Po prostu masz szczescie ;)

  • 9. Data: 2010-11-11 20:40:00
    Od: "SYNEK" <h...@W...pl>

    > Po prostu masz szczescie ;)
    dla czemu? ;-)

  • 10. Data: 2010-11-11 20:42:36
    Od: MK <m...@i...pl>

    On 11 Lis, 20:03, "SYNEK" <h...@W...pl> wrote:
    > dlatego tez po ilus tam latach w mbanku daje noge do aliora.
    > karta wyplacajaca ze wszystkich dziur kosztuje tyle samo a do tego sa
    > oddzialy..mozna isc i pogadac...

    Wspolczuje. Po pierwszej reklamacji przejrzysz na oczy :).

    MK