    From: Magda <n...@n...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Mbank - rece opadaja
    Date: Thu, 11 Nov 2010 19:31:12 +0100

    Witam,
    może tutaj ktoś mnie pomoże?

    podpisałam umowę o kredyt z mbankiem, przywióżł ja kurier i w jego
    obecności ją podpisywałam. W umowie jest zapis że pieniądze trafia na
    moje konto w ciągu 5 dni od dnia podpisania umowy. Mija drugi tydzień i
    nic. Telefonicznie dopominam się o swoje, panie twierdza że umowy nie
    maja, a na reklamacje złożone za pośrednictwem mlini żadnej odpowiedzi.
    Wpłaciłam zaliczkę na samochód w komisie 8000zł dla mnie to dużo ale jak
    jutro nie wpłacę pozostałej kwoty to zaliczka mnie przepadnie. Pomóżcie
    co robić?

    Magda