  • 1. Data: 2010-11-10 19:24:42
    Temat: pozegnanie z karta DB...
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1>

    juz drugi raz w ciagu ostatniego kwartalu karta db do konta onlajn
    sie zablokowala po 3 probach podania *prawidlowego* pinu. fajnie,
    ze ludzie na infolinii db bez mrugniecia wyrabiaja za darmo nowa
    karte w miejsce tej uposledzonej, ale ja juz nie mam ochoty zostac
    znow zaskoczony w sklepie, czy bankomacie taka zagrywka tego plastiku.

    tak, wiec finalnie po kilku miesiacach testow tego konta/karty
    zamykam sprawe definitywnie :)

  • 2. Data: 2010-11-11 12:11:32
    Temat: Re: pozegnanie z karta DB...
    Od: "L" <i...@o...pl>

    Uzytkownik "Pawel" <r...@1...0.0.1> napisal w wiadomosci
> [...]
    > znow zaskoczony w sklepie, czy bankomacie taka zagrywka tego plastiku.
    >
    > tak, wiec finalnie po kilku miesiacach testow tego konta/karty

    ja i zona uzywamy czesto od dawna i ani razu nie bylo problemu !!!

  • 3. Data: 2010-11-12 08:33:41
    Od: "\"Ja-Gaar\" Bestia Miiny" <v...@g...com>

    > ja i zona uzywamy czesto od dawna i ani razu nie bylo problemu !!!

    Co ty nie powiesz.

    Nie wiem czy Pawel pisze o kredytowej ale ja mialem z DB taki
    przypadek:
    Pierwszy okres rozliczeniowy konczyl sie 1 czerwca, ja 31maja
    splacilem calosc zadluzenia,
    Niestety byla jeszcza jakas kwota zblokowana, ktorej nie zauwazylem.
    Bylem pewien ze moja wplata liczy sie jako splata zadluzenia, ale
    najwyrazniej nie dla DB.
    Kwota zblokowana (kilkadziesiat zl) weszla jeszcze do rozliczenia tego
    okresu a system nioe policzyl
    mojej wplaty jako splaty. Efekt - 40 zl kary za nieterminowa splate
    zadluzenia i nieuznanie reklamacji.

    Karte zamknalem.

  • 4. Data: 2010-11-12 08:46:38
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Uzytkownik ""Ja-Gaar" Bestia Miiny" <v...@g...com> napisal w wiadomosci
    grup
    8g2000vbm.googlegroups.com...

> [...]
    > okresu a system nioe policzyl
    > mojej wplaty jako splaty. Efekt - 40 zl kary za nieterminowa splate

    Niemniej jednak racji nie miales.

  • 5. Data: 2010-11-12 11:33:01
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "L" ibgmma$ulm$...@n...onet.pl

    Ale chyba nie używacie karty Pawła. On pisze o sowjej. :)

    --
    W ciągu każdej godziny należy wymienić całe powietrze w mieszkaniu takim jak moje:
    70 m^3/h w kuchni + 50 m^3/h w łazience + 30 m^3/h w WC + 15 m^3/h w garderobie

    Prawo i Sprawiedliwość po polsku:

    --> trzeba płacić za utrzymanie własnego mieszkania, ale żyć w smrodzie i
    wysłuchiwać
    ,,praw'' wypowiadanych przez cieci (utrzymywanych ,,prawem polskim'' wbrew woli
    właścicieli mieszkań -- wbrew prawu!!!) mówiących o tym, że jest się jedynie
    **lokatorem** we własnym (zbudowanym za własne pieniądze, opisanym notarialnie)
    mieszkaniu