  • 1. Data: 2010-11-10 16:50:01
    Temat: dostalem jako tester 100 zloty na internetowa karte
    Od: Kotlet <K...@n...eu>

    odrazu 1 zl skasowany za wznowienie / wyrobienie karty :-)

    teraz sobie potestuje jak działa płacąc za część faktury z allegro :-)
    ciekawe czy wysłali by mi oferte testowania karty poprzez poczte allegro
    gdyby wiedzieli ze to jeden z trolli usenetowych :)

    pozdrawiam

    http://program.do.prowadzenia.ksiegi.dumpingowiec.pl
    /
    http://program.ryczalt.ewidencjonowany.dumpingowiec.
    pl/

  • 2. Data: 2010-11-10 19:00:38
    Od: krzysztofsf <k...@o...pl>

    W dniu 2010-11-10 17:50, Kotlet pisze:
> [...]
    > ciekawe czy wysłali by mi oferte testowania karty poprzez poczte allegro
    > gdyby wiedzieli ze to jeden z trolli usenetowych :)

    Ja niestety mam juz dwie uwagi (wlasciwie 3)

    1. Zapomnialem hasla i skorzystalem z opcji przeslania nowego.
    Przyszlo z kobylastym naglowkiem w temacie "Przesylamy nowe haslo do
    karty internetowej".
    Az automat poczty zareagowal i przeslal ostrzezenie, ze prawdopodobnie
    otrzymalem maila z proba wyludzenia.
    2. Nie wiem jak inni, ale ja , jak sie okazuje, nie otrzymalem pliku pdf
    z pelnym numerem karty. Usilowalem dzis cos zakupic i doszlo do podania
    numeru karty - i kicha..... W systemie gwiazdki, w mailach brak tego
    zalacznika przy powiadomieniu o zarejestrowaniu karty, a w SMS tylko
    CV2. Zglosilem mail problem - nie wiem, czy tylko ja mam takiego pecha
    czy cos im nie chodzilo wtedy gdy rejestrowalem karty swoja i syna (przy
    obu brak pliku z numerami kart).
    3. moja karte zasilono, syna nie (osobne konto mail na ktore rowniez
    przyszlo zaproszenie do testow - karta zalozona, dane naturalnie syna,
    on mial testowac i opisac wrazenia)

    Czekam co dalej z tym brakiem numeru karty. Jutro swieto.

  • 3. Data: 2010-11-10 20:17:56
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-11-10 20:00, krzysztofsf pisze:

> [...]
    > on mial testowac i opisac wrazenia)
    >
    > Czekam co dalej z tym brakiem numeru karty. Jutro swieto.

    A na karcie numeru nie ma? To dziwne. Otrzymałeś, czy syn otrzymal
    kopertę z hasłem?

    --
    animka

  • 4. Data: 2010-11-10 20:43:08
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    i ja również mam na koncie 99 zł, mogli sobie podarować 1 zl tę opłatę
    poza tym spodziewałem się, że przyjdzie jakieś info pt. "zobacz masz już
    kasę na koncie karty i ruszaj na zakupy"...

    ale nic to trzeba testować ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 5. Data: 2010-11-10 21:13:50
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > poza tym spodziewałem się, że przyjdzie jakieś info pt. "zobacz masz już
    > kasę na koncie karty i ruszaj na zakupy"...

    moja karta działa = udało mi się nią zapłacić w sieci

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 6. Data: 2010-11-10 23:28:27
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    krzysztofsf pisze:

> [...]
    > CV2. Zglosilem mail problem - nie wiem, czy tylko ja mam takiego pecha
    > czy cos im nie chodzilo wtedy gdy rejestrowalem karty swoja i syna (przy

    A czytać nauczyli? Pod koniec procesu rejestracji był link do pobrania
    pliku pdf z numerem karty. Jak również wielkie, bijące po oczach
    ostrzeżenie, że to jest jedyne miejsce i jedyny raz skąd ten plik można
    pobrać.

    --
    MiCHA

  • 7. Data: 2010-11-10 23:39:24
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "RobertS" ibf051$s3j$...@o...icpnet.pl

    > ale nic to trzeba testować ;-)

    Trzeba? Dlaczego trzeba? -- nie musisz, jeśli nie chcesz. :)
    Możesz wykupić środki i przelać je do mnie -- ja potestuję.
    Nawet nie musisz uiszczać opłaty 15 złotych za wykupienie. ;)
    Możesz wysłać mi pozostałe 84 złote... ;)

    Dla mnie karta super!!!

    Nawet coś na nią poleję -- za 99 wiśni należy się chyba coś darczyńcom. :)

    -=-

    Do kiedy trzeba skorzystać z tych wiśni? -- aby nie zepsuły się...

    --
    ^ 750 ks 749 ^c 440 ko
    438
    | 740 r.17 . 2930 01 739 F|l 430 .s
    . 427
    | 730 16 18 . . . 31 .03 729 E|i 420 617 19
    . 24 . 02 . 0708 424
    P|l 720 ęł VVDD24 . 27 04 719 V|t 410 rł 18
    22 .27 . 30 .01 .04 405
    E|/ 710 gu VVVV . . 07 709 |r 400 ęu 20
    . .26 29 31 03 05 403
    F|m 700 op *1920* 2223**2526 *28 02 *05 08 699 1|y 390 gp
    *23 25 *28 393

  • 8. Data: 2010-11-10 23:47:13
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "animka" ibevpp$3km$...@n...news.atman.pl

    : A na karcie numeru nie ma? To dziwne. Otrzymałeś,
    : czy syn otrzymal kopertę z hasłem?

    No coś Ty? -- koperta? Tak jawnie o korupcji? ;)

    To karty bezmateryjne -- czysta pneuma. ;)
    Zero papieru, zero plastiku...

    --
    ^ 750 ks 749 ^c 440 ko
    438

  • 9. Data: 2010-11-11 04:30:50
    Od: krzysztofsf <k...@o...pl>

    W dniu 2010-11-11 00:28, Przemyslaw Kwiatkowski pisze:

> [...]
    > pliku pdf z numerem karty. Jak również wielkie, bijące po oczach
    > ostrzeżenie, że to jest jedyne miejsce i jedyny raz skąd ten plik można

    Ostrzezenie bylo, o ile pamietam, przy wysylce kodu cv2 sms.
    W fag karty opisano to enigmatycznie,

    "{W trakcie zakup i aktywacji otrzymasz wszystkie niezbędne dane, które będą
    potrzebne do przeprowadzenia transakcji w Internecie: numer karty, numer
    rachunku
    technicznego karty, datę ważności karty oraz kod CVV2.
    Dane te zostaną przesłane elektronicznie w dokumencie PDF wygenerowanym
    przez
    system w momencie zakończenia rejestracji Karty. Kod CVV2 przesłany
    zostanie na
    podany podczas rejestracji numer telefonu."

    Sprawdze w piatek na komputerze na ktorym dokonywalem rejestracji -
    nawet, jesli byloby w ten sposob,to jak widac "na zalaczonym obrazku",
    jest to pewna niedogodnosc w sytuacji, gdy proces rejestracji jest
    oddzielony w czasie od zakupow, oraz gdy odbywa sie na innym sprzecie
    niz pozniejsze zakupy.

    Pdf z numerem karty powinien byc przesylany mail na adres bedacy
    jednoczesnie loginem, przynajmniej jako opcja w menu karty po
    zalogowaniu - "przeslij ponownie numer karty".
    Zabezpieczenie gwiazdkami jest skierowane przeciwko osobie, ktora
    wlamala sie na konto karty i uniemozliwia jej dokonanie transakcji.

    Przypominam, ze wystepujemy tu w roli testerow produktu a nie
    rozzalonych czy zachwyconych klientow.

  • 10. Data: 2010-11-11 07:23:13
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > Zabezpieczenie gwiazdkami jest skierowane przeciwko osobie, ktora
    > wlamala sie na konto karty i uniemozliwia jej dokonanie transakcji.

    u mnie wszystko przebieglo bez problemow, wydrukowalem sobie to co
    przeslal bank, wpisalem kod CVV2 tam gdzie nalezy i przechowuje dokument
    jak relikwie ;-)

    > Przypominam, ze wystepujemy tu w roli testerow produktu a nie
    > rozzalonych czy zachwyconych klientow.

    oczywiscie, mamy wydawac kasę którą nam bank łaskawie dał, jak się coś
    nie uda to nie możemy narzekać

    --
    pozdrawiam
    RobertS