  • 31. Data: 2010-11-14 09:58:13
    Temat: Re: Mbank - rece opadaja
    Od: Dzynks <d...@d...de>

    W dniu 2010-11-14 03:08, pmlb pisze:
    > A nie mozna wyjechac wczesniej i wrocic pozniej?

    Można w ogóle nie wracać i zamieszkać w pracy tylko jaki to ma sens ?

    > Lub zrezygnmowac z pracy i podjac blizej domu, moze mniej platna ale
    > wiecej czasu zaoszczedzic?

    Ja tu pisałem o pracy w obrębie jednego miasta.

    --
    Dzynks

  • 32. Data: 2010-11-14 09:58:37
    Od: Dzynks <d...@d...de>

    W dniu 2010-11-12 16:45, Marcin Wasilewski pisze:
    > Bo panie, tam inna kultura bankowości jest, to nie bank dla plebsu tylko
    > dla klasy wyższej, co to w meloniku chodzi i żyje z pracy innych. A jak
    > ma coś do załatwienia w banku to zakłada melonik i mówi do sekretarki że
    > wychodzi......

    To samo jest w HSCB. Oddział czynny 9-17.

    --
    Dzynks

  • 33. Data: 2010-11-14 15:36:51
    Od: "pmlb" <b...@d...pl>

    ?

    "Dzynks" <d...@d...de> wrote in message

    > Można w ogóle nie wracać i zamieszkać w pracy tylko jaki to ma sens ?

    A jaki ma sens stanie w korku? Policzyles ile to godzin rocznie? I jest
    sens?

    > Ja tu pisałem o pracy w obrębie jednego miasta.

    Ale to nie ma znaczenia, czas stracony w korku juz nie odzyskasz.