    From: "brum" <b...@o...eu>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Mbank - rece opadaja
    Date: Thu, 11 Nov 2010 20:49:33 +0100

    > podpisałam umowę o kredyt z mbankiem, przywióżł ja kurier i w jego
    > obecności ją podpisywałam. W umowie jest zapis że pieniądze trafia na moje
    > konto w ciągu 5 dni od dnia podpisania umowy. Mija drugi tydzień i nic.
    > Telefonicznie dopominam się o swoje, panie twierdza że umowy nie maja, a
    > na reklamacje złożone za pośrednictwem mlini żadnej odpowiedzi.

    zakladajac, ze faktycznie jest taki zapis, mozesz zlozyc reklamacje,
    naturalnie zgodnie z umowa (ewentualnie dodatkowymi dokumentami czyli
    regulaminem etc.);
    mozesz tez domagac sie tego, co Ci zgodnie z umowa przysluguje
    a jak chcesz cos w banku zalatwic szybko, to nie siegaj do internetowych
    molochow, tylko do najblizszego spoldzielczego, gdzie pomiedzy pracownikiem
    w okienku, a prezesem zarzadu stoi najwyzej dwoch ludzi, a i to tylko w tych
    najwiekszych

    > Wpłaciłam zaliczkę na samochód w komisie 8000zł dla mnie to dużo ale jak
    > jutro nie wpłacę pozostałej kwoty to zaliczka mnie przepadnie. Pomóżcie co
    > robić?

    1. skorzystac w przyszlosci z oferty innego banku, skoro ten okazal sie
    niesolidny
    2. nie wplacac bezzwrotnych zaliczek na zakup samochodu, bo to nie
    samochodow brakuje, tylko kupujacych
    wystarczylaby zaliczka 1000 pln, a jak komisiarzowi nie pasuje, to mozna
    znalezc inna oferte
    3. aby nie stracic wplaconych pieniedzy musisz zorganizowac pozostala kwote
    w inny sposob czyli pozyczyc od rodziny/znajomych albo od pewnej firemki,
    ktora zdziera skore do kosci i jeszcze podsypuje sola, ale kase daje
    wzglednie szybko