  • 1. Data: 2010-11-11 12:45:25
    Temat: lokaty bez belki -
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl>

    Szukam banku do zalozenia lokat bezbelkowych na 3 i 6 miesiecy najlepiej
    przez internet:
    kwota 100 do 150tys

    najlepsze jakie znalazlem to :getina oraz meritum banku...

    i w zwiazku z tym mam pytanie
    czy trzeba codziennie przelewac odsetki z lokaty na inny rachunek aby nie
    wpasc w "belke" czy po prostu dostane na okres kapitalizacji odsetki jakie
    wychodza z kapitalizacji codziennej bez belki?
    Dodam ze wolalbym uniknac przelewania codziennego tych odsetek z 10-15 lokat
    bo mniej wiecej tyle najmniej da sie z podanej kwoty mojej zalozyc.

    Oraz czy ktos wie czy sa jakies haczyki w lokatach wyzej wymienionych przeze
    mnie?

    A moze doradzicie jakies inne jeszcze bezbelkowe lokaty.

    pozdrawiam
    Przemek

  • 2. Data: 2010-11-11 13:11:33
    Temat: Re: lokaty bez belki -
    Od: AW <n...@b...pl>

    wrote:

> [...]
    > bo mniej wiecej tyle najmniej da sie z podanej kwoty mojej zalozyc.
    >
    > Oraz czy ktos wie czy sa jakies haczyki w lokatach wyzej wymienionych

    Nie wiem jak Meritum, ale w Getinie możesz załozyć wiele lokat. Odsetki sa
    dopisywane do lokaty. Załóż konto skarbonkowe w Getinie i zakładaj lokaty na
    3-m-ce po 1015,98 PLN. Za każdą lokatę dostaniesz dodatkowo 1 PLN. Przy
    kwocie 150000 masz dodatkowo ok 147 PLN.

  • 3. Data: 2010-11-11 13:30:55
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl>

    Użytkownik "AW" <n...@b...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > 3-m-ce po 1015,98 PLN. Za każdą lokatę dostaniesz dodatkowo 1 PLN. Przy
    > kwocie 150000 masz dodatkowo ok 147 PLN.

    Dziekuje za odpowiedz
    Niestety nie dam rady codziennie obslugiwac i przelewac odsetek ze 150
    lokat...
    wiec na pewno bede myslal o wyzszych limitach.
    A czy wiesz moze czy przelewy mozna wykonywac bezplatnie na jakies inne
    konto w getinie?

    Pozdrawiam
    Przemek

  • 4. Data: 2010-11-11 13:35:19
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl> writes:

    [...]

    > Dziekuje za odpowiedz
    > Niestety nie dam rady codziennie obslugiwac i przelewac odsetek ze 150
    > lokat...

    Ale dlaczego codziennie?
    KJ

    --
    http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swin
    ki-w-new-jersey/

  • 5. Data: 2010-11-11 13:36:06
    Od: AW <n...@b...pl>

    wrote:

> [...]
    > wiec na pewno bede myslal o wyzszych limitach.
    > A czy wiesz moze czy przelewy mozna wykonywac bezplatnie na jakies inne

    Ale nie musisz codziennie nic przelewać.
    Odsetki są dopisywane do lokaty ale nie przekroczysz progu .
    Nawet nieda się przelać tych odsetek b o musiałbyś zerwać lokatę.
    Przy zerwaniu tracisz wszystkie odsetki, dlatego mozna się poswięcić i
    załozyć ich 150 bo jak będziesz nagle potzrebował kase to zerwiesz tylko
    część.
    Z konta osobistego w Getinie masz bezpłatne wszystkie przelewy.
    Pozdrawiam.

  • 6. Data: 2010-11-11 15:08:48
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl>

> [...]
    > część.
    > Z konta osobistego w Getinie masz bezpłatne wszystkie przelewy.

    O to to jest to co mnie interesuje.
    Sadzilem ze kwota maksymalna lokat (fakt nie liczylem tego) jest tak dobrana
    zeby nie przekroczyc maksymalnej kwoty nieopodatkowanych odsetek ale
    dziennie ia jesli dopisza odsetki do kwoty podstawowej to juz wtedy
    przekrocze te kwote od ktorej pobiora belke. Widac bylem w bledzie.
    Dziekuje wam za odpowiedz.
    pozdrawiam
    Przemek

  • 7. Data: 2010-11-11 15:19:45
    Od: cc <c...@c...pl>

> [...]
    > 3-m-ce po 1015,98 PLN. Za każdą lokatę dostaniesz dodatkowo 1 PLN. Przy
    > kwocie 150000 masz dodatkowo ok 147 PLN.

    Jak to w koncu dziala, wczoraj mialem wiekszy wplyw na konto, zalozylem
    jedna lokate, dzisiaj druga... konto skarbonkowe puste. Trzeba z jakims
    podaniem wystapic? :)

  • 8. Data: 2010-11-11 15:45:31
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    cc <c...@c...pl> writes:

    > Jak to w koncu dziala, wczoraj mialem wiekszy wplyw na konto,
    > zalozylem jedna lokate, dzisiaj druga... konto skarbonkowe
    > puste. Trzeba z jakims podaniem wystapic? :)
    Z tego co zauważyłem, złotówka "za wpływ" nie nalicza się gdy jest to
    przelew z OF (nie wnikałem czy słusznie, bo i tak miałem inny przelew
    później). Może to ten przypadek?

    KJ

    The world is coming to an end. Please log off.

  • 9. Data: 2010-11-11 17:26:39
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "cc" <c...@c...pl> wrote in message

    > Jak to w koncu dziala, wczoraj mialem wiekszy wplyw na konto, zalozylem
    > jedna lokate, dzisiaj druga... konto skarbonkowe puste. Trzeba z jakims
    > podaniem wystapic? :)

    wplyw prawdopodobnie musi byc spoza numeru rozlicz. Nobla 14601181, aby
    dostac max 1zl/mies.
    Co do lokat to musza byc one tworzone z konta glownego a nie poprzez wplyw z
    innego banku.
    Jak spelniasz te warunki to powinno sie naliczac od razu po zalozeniu lokat.

  • 10. Data: 2010-11-11 20:16:36
    Od: cc <c...@c...pl>

> [...]
    > wplyw z innego banku.
    > Jak spelniasz te warunki to powinno sie naliczac od razu po zalozeniu

    przelew był z open to może faktycznie.
    a lokaty z rachunku "Twój rachunek osobisty" - wiec tutaj nadal cos nie tak.

    trzeba bedzie do nich napisac.