  • 1. Data: 2010-11-11 09:54:13
    Temat: BZWBK nieobsługiwany przez BlueCash?
    Od: b...@o...pl

    jeszcze wczoraj robiłem przelew bzwbk->mBank bluecashem
    a dzisiaj nie moge... :(

  • 2. Data: 2010-11-11 10:08:30
    Temat: Re: BZWBK nieobsługiwany przez BlueCash?
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 10-11-11 10:54, b...@o...pl pisze:
    > jeszcze wczoraj robiłem przelew bzwbk->mBank bluecashem
    > a dzisiaj nie moge... :(

    Jak widac - nia da sie.

    https://bluecash.pl/info/obslugiwane_banki

  • 3. Data: 2010-11-11 10:26:09
    Od: Adaś <p...@g...pl>

    W dniu 2010-11-11 10:54, b...@o...pl pisze:
    > jeszcze wczoraj robiłem przelew bzwbk->mBank bluecashem
    > a dzisiaj nie moge... :(

    Ciekawe. ze strony https://bluecash.pl/info/obslugiwane_banki zniknął BZWBK.
    A 6 listopada 2010 (jeszcze był): http://bit.ly/d6fjUi

    pewnie będzie jak z płatnościami Allegro... za miesiąc powrócą :)

    --
    Adam

  • 4. Data: 2010-11-16 12:47:54
    Od: Zespol_BZWBK <Z...@b...pl>

    On 11 Lis, 11:26, Adaś <p...@g...pl> wrote:

> [...]
    > A 6 listopada 2010 (jeszcze był):http://bit.ly/d6fjUi
    >
    > pewnie będzie jak z płatnościami Allegro... za miesiąc powrócą :)

    Chcielibyśmy zapewnić, że nic się nie zmieniło jeśli chodzi o
    dostępność usługi BlueCash w Banku Zachodnim WBK. Wciąż można
    korzystać z tej usługi. Nazwa naszego Banku widnieje także na liście
    obsługiwanych banków - nie wiemy dlaczego nazwy Banku nie było na
    liście kilka dni temu.

    Zasady obecności BZ WBK na forach można sprawdzić na:
    http://indywidualni.bzwbk.pl/zasady-obecnosci-bz-wbk
    -na-forach.html

    Zespół Banku Zachodniego WBK