  • 21. Data: 2010-01-20 10:38:39
    Temat: Re: _MasterCard_Prepaid_-_czy_jakiś_polski_bank_toto
    Od: Zespol_BZWBK <Z...@b...pl>

    On Jan 19, 5:16 pm, "rejer" <rejestracji@WYTNIJ_TOwp.pl> wrote:
    > Witam,
    > byłem w fortisie powiedzieli mi nieoficjalnie ze jest mnóstwo reklamacji na
    mastercard prepaid jeśli chodzi o płatności internetowe, w wbk maja maestro paypass
    prepaid ale jej nie maja, bo można ją tylko zamówić internetowo a tam ją wycofali :/
    jeśli ktoś chce poznać darmowy sposób na ryana (dostać mastercarda za darmo w
    zagranicznym internetowym banku) to proszę o maila na r...@w...pl abym mógł
    wysłać zaproszenie. Pozdrawiam
    > --
    > Wiadomość wysłana z serwisu Money.pl Zajrzyj nahttp://msp.money.pl

    Karta pre-paid Maestro PayPass została wycofana z oferty naszego
    Banku. Zostanie ona zastąpiona kartą MasterCard PayPass, która
    znajdzie się w ofercie w 1 kwartale 2010 roku.

    Zasady obecności BZ WBK na forach można sprawdzić na:
    http://indywidualni.bzwbk.pl/zasady-obecnosci-bz-wbk
    -na-forach.html

    Zespół Banku Zachodniego WBK

  • 22. Data: 2010-02-23 19:19:55
    Temat: Re: MasterCard Prepaid - czy jakiś_polski_bank_
    Od: "MartaESP" <zwoniarska@WYTNIJ_TOgmail.com>

    Witam, kartę MasterCard Prepaid oferuje BNP Fortis Bank SA oraz kilka banków
    spółdzielczych. Niestety karty wydawane przez polskie banki nie działają jako katy
    prepaid. Można nimi jedynie płacić jako kartami debetowymi. Dziś przetestowałam kartę
    Moneybookers i działa, bilet Ryanair kupił bez opłaty! Karta ta kosztuje 10 EUR na
    rok.

  • 23. Data: 2010-02-23 19:37:25
    Od: sorden <s...@u...pl>

    MartaESP wrote:

> [...]
    > debetowymi. Dziś przetestowałam kartę Moneybookers i działa, bilet Ryanair
    > kupił bez opłaty! Karta ta kosztuje 10 EUR na rok. Pozdrawiam

    Z odpowiedzi banku wynika, ze karta bzwbk bedzie dzialac od 1 marca z
    Ryanairem ;]

    --
    in

  • 24. Data: 2010-05-09 20:21:19
    Od: "MartaESP" <zwoniarska@WYTNIJ_TOgmail.com>

    MasterCard Prepaid oferuje w Polsce Fortis Bank i banki spółdzielcze; niestety karty
    te nie działają jako karty prepaid. Zostały skonfigurowane jako karty debetowe i
    Ryanair pobiera od nich opłatę. Od 3 mc korzystam z karty Moneybookers, działa
    rewelacyjnie. Karta Moneybookers kosztuje 10 EUR rocznie, konto jest po polsku. Jeśli
    chodzi o ładowanie konta, to najsprawniej działa mTransfer mBanku. Pieniądze są na
    koncie w ciągu kilku minut. Problemy są z BZ WBK. Poza godzinami otwarcia BZ WBK
    wpłata na koncie jest widoczna dopiero po kilku godzinach.

  • 25. Data: 2010-05-14 21:22:48
    Od: "SLimiX" <slimix@WYTNIJ_TOtlen.pl>

    Bez problemu można tą opłatę obejść. Na stronie http://www.mastercardprepaid.pl jest
    opisane jak dostać darmową kartę Mastercard Prepaid Debit.
    Ja już za prowizję znów nie płacę... :)