  • 1. Data: 2009-11-30 17:59:47
    Temat: konto oszczędnościowe dla ojca
    Od: Marcin Kuczera <m...@l...usun-to.pl>

    hej,

    krótka charakterystyka, wiek 61 lat, emeryt.
    Średnio Internetowy, ale z pomocą mamy dadzą radę.

    Chciałby założyć sobie konto i od razu zastrzegł że nie PKO BP (tam już
    ma) i nie KB (kredyt na dom).
    Takie konto, gdzie może sobie odłożyć to co mu zostaje.
    Czyli odsetki im wyższe tym lepiej, ale też dostęp do gotówki swobodny.

    Koniecznie marmurek, żeby można było gdzieś podejść i pozałatwiać różne
    sprawy.

    Zastanawiałem się czy Alior nie byłby tutaj dla niego dobry.
    On też coś myśli od DB, ale nie wiem jak tam z odsetkami..

    Ktoś coś może doradzić ?

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 2. Data: 2009-11-30 18:08:50
    Temat: Re: konto oszczędnościowe dla ojca
    Od: "Grażyna.Ł" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marcin Kuczera" <m...@l...usun-to.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Zastanawiałem się czy Alior nie byłby tutaj dla niego dobry.
    > On też coś myśli od DB, ale nie wiem jak tam z odsetkami..

    Myślę,że niezły jest Eurobank,dobrze oprocentowany ROR i konto
    oszczędnosciowe.

    Pozdrawiam
    Grażyna

  • 3. Data: 2009-11-30 18:49:52
    Od: " " <l...@N...gazeta.pl>

    Witam,
    najwyżej oprocentowane są produkty "bezbelkowe".
    W tej chili Polbank ma 6,5%, Eurobank 5,05%...

    Pozdrawiam.
    --------------------
    http://lokatybezbelki.w.interia.pl

  • 4. Data: 2009-11-30 22:57:38
    Od: "Feromon" <f...@w...pl>

> [...]
    >
    > Zastanawiałem się czy Alior nie byłby tutaj dla niego dobry.
    > On też coś myśli od DB, ale nie wiem jak tam z odsetkami..

    Do kwoty 3x5000=15000 polbank "Mocno Oszczędzajace" 6,5 "bezbąbelkowy",
    rocznie się procent składany składa na jakieś 6,7%.
    Dziena kapitalizacja odsetek. Można wypłacać kiedy się chce. Lokatami się
    nie interesowałem, więc nie zaręczę, że to najkorzystniejsza lokata na np
    pół roku....

    Tylko trzeba się posiłkować przy wypłat rachunkiem podstawowym, bo inaczej
    przelew lub wypłata kosztuje 10 zł.

    Powyżej tych 15 tys 5% chyba - "chyba" bo nie byłem zainteresowany, to
    zapomniałem, być może 5,5...

    W moim mieście Wrocław "marmurek" na każdym rogu...
    A jeśli kwota większa, to też bezpieczniej w różnych bankach
    trzymać, bo Polbank, wbrew nazwie, grecki jest.
    A Grek to nawet dwóch Żydów oszuka... ;)))))

    Feromon

    PS. Skoro 61 to może biuro podróży. Jak pomyślę to sobie przypomnę,
    które za zapłacenie teraz 100% wycieczki na jesieni daje 25% zniżki...

  • 5. Data: 2009-12-01 10:15:56
    Od: ąćęłńóśżź <u...@w...eu>

    Do wyboru albo albo (i nie znajdzie niczego lepszego %):

    * eurobank;
    * SKOK.

    -----

  • 6. Data: 2009-12-01 11:15:56