  • 1. Data: 2009-11-29 16:21:53
    Temat: Poszukuje pilnie pracownika do obsługi e-mail
    Od: "e...@o...pl" <e...@o...pl>

    Zatrudnie osoby w pełnym lub niepełnym wymiarze czasu do pracy w domu
    (komputerowy marketing Internetowy). Jeśli posiadasz komputer i
    doświadczenie w środowisku Internetowym, pomożemy Tobie zarobić. W
    celu uzyskania pełnych szczegółów skontaktuj się z: e...@o...pl

  • 2. Data: 2009-11-29 16:34:23
    Temat: Re: Poszukuje pilnie pracownika do obsługi e-mail
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Sun, 29 Nov 2009 08:21:53 -0800, e...@o...pl napisał(a):

    > Zatrudnie osoby w pełnym lub niepełnym wymiarze czasu do pracy w domu
    > (komputerowy marketing Internetowy). Jeśli posiadasz komputer i
    > doświadczenie w środowisku Internetowym,

    Czyli spamerskie ogłoszenie od spamera dla spamera.

    --
    :) Olgierd || http://olgierd.bblog.pl

  • 3. Data: 2009-11-29 16:46:54
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    <e...@o...pl>
    k.googlegroups.com

    [ciach]

    PLONK dla spamerskiej dziczy!

  • 4. Data: 2009-11-29 16:47:11
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Olgierd" <n...@n...problem> napisał w wiadomości grup
    l...

    > e...@o...pl
    > mailto:e...@o...pl

    > Czyli spamerskie ogłoszenie od spamera dla spamera.

    Że też nie ma rady na takich idiotów. Zgłosiłem spam do o2 i wysyłam na
    adres z postu 500 MB w porcjach po 3 MB, ale cóż to da... :>

  • 5. Data: 2009-11-29 16:56:13
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "MarekZ" news:heu85r$k37$1@srv.cyf-kr.edu.pl

    > Że też nie ma rady na takich idiotów. Zgłosiłem spam do o2 i wysyłam na
    > adres z postu 500 MB w porcjach po 3 MB, ale cóż to da... :>

    Czy ja dobrze zrozumiałem, że zapchałeś mu skrzyneczkę? ;) Może ja też się
    tak pobawię ;)

  • 6. Data: 2009-11-29 17:01:23
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Valdi" <V...@v...pl> napisał w wiadomości grup

    > e...@o...pl
    > mailto:e...@o...pl

    > Czy ja dobrze zrozumiałem, że zapchałeś mu skrzyneczkę? ;) Może ja też się
    > tak pobawię ;)

    Skrzynki na o2 mają po 10 GB, więc by trzeba aż 20 osób po pół gigabajta
    żeby zapchać... Ważniejsze aby to puszczać w małych porcjach. Wtedy kretyn
    będzie miał setki maili.

    Ciekawi mnie też drugi aspekt spraw tego rodzaju. Jakim trzeba być ciołkiem
    aby na takie oferty odpowiadać? Na jakiej zasadzie nie umiera to śmiercią
    naturalną?

  • 7. Data: 2009-11-29 17:15:02
    Od: schliesky <t...@m...pl>

    MarekZ wrote:
    > Ciekawi mnie też drugi aspekt spraw tego rodzaju. Jakim trzeba być
    > ciołkiem aby na takie oferty odpowiadać? Na jakiej zasadzie nie umiera
    > to śmiercią naturalną?

    Ja np. myślałem, że Amway już dawno w Polsce wysechł, a podobno nadal
    działają i werbują nowych ludzi. Głupota ludzka jest nieograniczona.

    Zastanawiam się tylko, dlaczego skoro, zabroniono(słusznie) sprzedaży
    argentyńskiej, która w swojej idei niby jest w porządku(tylko te
    wypaczenia :-), to czemu nie można zrobić tego z amwayem? Jakiś lobbing,
    czy coś?

    --
    Pozdrawiam, *Schliesky*
    email: schliesky at gmail

  • 8. Data: 2009-11-29 17:17:07
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-11-29, MarekZ <b...@a...w.pl> wrote:

    [...]

    > Skrzynki na o2 mają po 10 GB, więc by trzeba aż 20 osób po pół gigabajta
    > żeby zapchać... Ważniejsze aby to puszczać w małych porcjach. Wtedy kretyn
    > będzie miał setki maili.

    1. To jest mało etyczne by zwalczać spamera spamem
    2. A jak on to czyta przez webmaila, to wywali wszystkie 3 kliknięciami.
    3. Systemy poczty są całkiem cwane i pewnie i tak wszystko wyląduje w spamie
    4. Patrz punkt 1

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 9. Data: 2009-11-29 17:26:37
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "MarekZ" news:heu90f$kig$1@srv.cyf-kr.edu.pl

    > Ciekawi mnie też drugi aspekt spraw tego rodzaju. Jakim trzeba być
    ciołkiem
    > aby na takie oferty odpowiadać? Na jakiej zasadzie nie umiera to śmiercią
    > naturalną?

    Głupota ludzka nie zna granic. A biorąc pod uwagę, że polskie społeczeństwo
    (i nie tylko) z roku na rok jest coraz głupsze to i chętnych nie powinno
    brakować.

  • 10. Data: 2009-11-29 17:30:40
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Wojciech Bancer" <p...@p...pl> napisał w wiadomości grup

    > 1. To jest mało etyczne by zwalczać spamera spamem

    A czym mam go zwalczać? Napalmem? Godnościom osobistom?