  • 1. Data: 2009-11-30 15:22:55
    Temat: MasterCard Prepaid - czy jakiś polski bank toto oferuje?
    Od: Marcin Lubojański <k...@o...pl>

    Witam
    Jako że Ryanair wprowadza opłatę 5EUR za płatność Visą Electron trzeba
    się rozejrzeć za MasterCard Prepaid bo tym można dalej płacić za darmo.
    Ktoś wie czy taka karta występuje w jakimkolwiek polskim banku??

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    jędrny biust

  • 2. Data: 2009-11-30 17:50:49
    Od: BK <b...@g...com>

    Katowicewww.duzy-biust.pl- porady dla Pań obdarzonych dużym biustem, recenzje
    > staników, jak dobrać odpowiedni biustonosz na duży biust, ćwiczenia na
    > jędrny biust

    A czemu pra-paid? Nie moze byc zwykla debetowka MasterCard debit ktora
    umozliwia platnosc przez internet? ;)

  • 3. Data: 2009-11-30 18:04:43
    Od: Marcin Lubojański <k...@o...pl>

    BK wrote:

    Katowicewww.duzy-biust.pl- porady dla Pań obdarzonych dużym biustem, recenzje

    > A czemu pra-paid? Nie moze byc zwykla debetowka MasterCard debit ktora
    > umozliwia platnosc przez internet? ;)

    Wygląda na to że nie...

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    jędrny biust

  • 4. Data: 2009-11-30 18:34:54
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Marcin Lubojański" <k...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:hf0o0c$ve3$1@news.onet.pl...
> [...]
    > rozejrzeć za MasterCard Prepaid bo tym można dalej płacić za darmo.
    > Ktoś wie czy taka karta występuje w jakimkolwiek polskim banku??

    http://www.bnpparibasfortis.pl/finanse-osobiste/prze
    dplacone.htm

    MK

  • 5. Data: 2009-11-30 18:44:36
    Od: Marcin Lubojański <k...@o...pl>

    MK wrote:
    > Użytkownik "Marcin Lubojański" <k...@o...pl> napisał w
    > wiadomości news:hf0o0c$ve3$1@news.onet.pl...
    >>

    > http://www.bnpparibasfortis.pl/finanse-osobiste/prze
    dplacone.htm

    25zł na rok. Ujdzie.
    Tylko teraz pytanie czy ma odblokowane transakcje internetowe...

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    jędrny biust

  • 6. Data: 2009-11-30 18:47:09
    Od: Marcin Lubojański <k...@o...pl>

    MK wrote:
    > Użytkownik "Marcin Lubojański" <k...@o...pl> napisał w
    > wiadomości news:hf0o0c$ve3$1@news.onet.pl...
    >>

    > http://www.bnpparibasfortis.pl/finanse-osobiste/prze
    dplacone.htm

    25zł na rok. Opłaca się przy więcej niż jednym locie rocznie :D
    Ktoś tego używa? Po doładowaniu (przelewem ?) kwota od razu dostępna czy
    są jakieś dodatkowe opóźnienia?

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    jędrny biust

  • 7. Data: 2009-11-30 18:55:40
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Marcin Lubojański" <k...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:hf13v9$3rq$3@news.onet.pl...

    > Ktoś tego używa? Po doładowaniu (przelewem ?) kwota od razu dostępna czy
    > są jakieś dodatkowe opóźnienia?

    NIe wiem jak teraz, ale kilka m-cy temu jak ja uzywalem kart Fortisa to byly
    obslugiwane przez Polcard, wiec wszystko sie odbywalo z opoznieniem co
    najmniej 1dniowym.

    MK

  • 8. Data: 2009-11-30 19:39:00
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Marcin Lubojański pisze:

    > Wygląda na to że nie...

    A jak oni to rozpoznają?

    --
    MiCHA

  • 9. Data: 2009-11-30 20:41:44
    Od: Slawek <x...@p...gazeta.pl>

    Marcin Lubojański wrote:

> [...]
    >
    > 25zł na rok. Opłaca się przy więcej niż jednym locie rocznie :D
    > Ktoś tego używa? Po doładowaniu (przelewem ?) kwota od razu dostępna czy

    citi

  • 10. Data: 2009-11-30 21:12:52
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "Przemyslaw Kwiatkowski" news:hf170k$8og$1@inews.gazeta.pl

    > A jak oni to rozpoznają?

    A cholera ich wie i nie tylko mam na myśli Ryan'a. Nie raz i nie dwa w
    momencie zakupu biletu, za który płaciłem VE (95% wszystkich transakcji było
    dokonywane delfinem) ukazywał mi się komunikat, że będę obciążony albo % od
    kwoty albo jakąś tam kwotą tylko dlatego, że płacę za bilet takim a nie
    innym rodzajem karty. Do niczego takiego nie dochodziło więc... kto wie czy
    i tutaj przypadkiem Ryan czegoś nie namieszał co w ich przypadku rzeczą
    dziwną nie jest.