  • 1. Data: 2009-11-30 13:50:57
    Temat: Getin drozeja KK
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Od 1 stycznia 2010 poziom obrotów bezgotówkowych zwalniający z miesięcznej
    opłaty za kartę (5 zł lub 9 zł) rośnie ze 100 zł do 350 zł.

  • 2. Data: 2009-11-30 13:53:54
    Temat: Re: Getin drozeja KK
    Od: jijomo <l...@u...op.pl>

    MarekZ pisze:
    > Od 1 stycznia 2010 poziom obrotów bezgotówkowych zwalniający z
    > miesięcznej opłaty za kartę (5 zł lub 9 zł) rośnie ze 100 zł do 350 zł.

    Czy do tych obrotow liczy sie wyplata w sklepie przy okazji zakupow
    (Visa cash back)?

    pzdr. jijomo

  • 3. Data: 2009-11-30 13:58:15
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "jijomo" <l...@u...op.pl> napisał w wiadomości grup

    > Czy do tych obrotow liczy sie wyplata w sklepie przy okazji zakupow (Visa
    > cash back)?

    Nie sądzę aby Getin udostępniał taką usługę dla KK. Gdyby jednak
    udostępniał, to nie liczyłoby się to.

  • 4. Data: 2009-11-30 14:04:30
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    On 30 Lis, 14:53, jijomo <l...@u...op.pl> wrote:

    > Czy do tych obrotow liczy sie wyplata w sklepie przy okazji zakupow
    > (Visa cash back)?
    >
    > pzdr. jijomo

    Mowa tu jest o kartach kredytowych, a cash back dotyczy chyba
    debetówek.
    A może coś się zmieniło, a ja o tym nie wiem?

  • 5. Data: 2009-11-30 14:23:54
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 30 Lis, 14:50, "MarekZ" <b...@a...w.pl> wrote:
    > Od 1 stycznia 2010 poziom obrotów bezgotówkowych zwalniający z miesięcznej
    > opłaty za kartę (5 zł lub 9 zł) rośnie ze 100 zł do 350 zł.

    A przelewy z kart zostają ?

  • 6. Data: 2009-11-30 14:25:52
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "szczurwa" <s...@g...com> napisał w wiadomości grup
    3g2000vbi.googlegroups.com...

    > A przelewy z kart zostają ?

    Nie sądzisz, że podniósłbym na grupie wielki lament, gdyby nie zostawały? :)

  • 7. Data: 2009-11-30 15:47:11
    Od: Jacek Erazmus <j...@g...com>

    On 30 Lis, 14:50, "MarekZ" <b...@a...w.pl> wrote:
    > Od 1 stycznia 2010 poziom obrotów bezgotówkowych zwalniający z miesięcznej
    > opłaty za kartę (5 zł lub 9 zł) rośnie ze 100 zł do 350 zł.

    Skąd to info ?

    --
    pozdrawiam,
    Erazmus

  • 8. Data: 2009-11-30 16:05:28
    Od: Darek <n...@p...maila.pl>

    Jacek Erazmus pisze:

    > Skąd to info ?

    Na ostatnim wyciągu

    Darek

  • 9. Data: 2009-11-30 16:12:08
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "Jacek Erazmus"
    i.googlegroups.com

    > Skąd to info ?

    Marek zapewne dostał takie info razem z wyciągiem.

  • 10. Data: 2009-11-30 16:55:22
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "Darek" news:hf0qgb$810$1@news.onet.pl

    > Na ostatnim wyciągu

    Mam nadzieję, że o innych opłatach nie ma mowy? :)