  • 1. Data: 2006-01-06 14:27:42
    Temat: [Lukas] ekonto-PRO - dziala bezobslugowo czy trzeba chodzic do banku?
    Od: Michal M <w...@...pl>

    witam,
    szybkie pytanie jak w temacie, bo zastanawiam sie nad tym bankiem, a sa pogloski
    na necie ze Lukas zmusza do regularnych odwiedzin w oddziale...

    czy da sie miec tam konto: ekonto-PRO i nie musiec robic nic oprocz powiedzmy
    telefonu raz na rok? (w szczegolnosci odwiedzac ich placowki)

    pozdrawiam,
    michal

  • 2. Data: 2006-01-06 14:57:33
    Od: Przemek <c...@p...nospam.pf.pl>

    Michal M napisał(a):
> [...]
    >
    > czy da sie miec tam konto: ekonto-PRO i nie musiec robic nic oprocz
    > powiedzmy telefonu raz na rok? (w szczegolnosci odwiedzac ich placowki)

    Jeżeli wpłat robić nie będziesz, wniosków żadnych składać no to po co
    odwiedzać placówkę. Ale jak już będziesz musiał po coś iść to najpierw
    zażyj nerwosol :) (dłuuuugie kolejki).

    Pozdrawiam
    Przemek

  • 3. Data: 2006-01-06 15:12:49
    Od: Michal M <w...@...pl>

    > Jeżeli wpłat robić nie będziesz, wniosków żadnych składać no to po co

    potrzebuje tylko bezplatne przelewy z netu (z tokenem) i moze czasem przez WAP
    jak maja, no i moze wezme karte kredytowa - czyli obejdzie sie bez stania w
    kolejkach?

  • 4. Data: 2006-01-06 16:17:07
    Od: "Zephyr" <z...@T...pl>

    Użytkownik "Michal M" <w...@...pl> napisał w wiadomości
    > potrzebuje tylko bezplatne przelewy z netu (z tokenem) i moze czasem
    > przez WAP jak maja, no i moze wezme karte kredytowa - czyli obejdzie
    > sie bez stania w kolejkach?

    a tam coś jest że ten token kosztuje 36 zeta/rok?

    --
    Zephyr
    z...@T...pl

  • 5. Data: 2006-01-06 16:33:51
    Od: ksysju <k...@g...pl>

    Hi
    On Fri, 06 Jan 2006 16:12:49 +0100
    Michal M <w...@...pl> wrote:

    > potrzebuje tylko bezplatne przelewy z netu (z tokenem) i moze czasem przez WAP
    > jak maja, no i moze wezme karte kredytowa - czyli obejdzie sie bez stania w
    > kolejkach?

    Karte trzeba odebrać osobiście, czyli stanie w kolejce.
    Próbowałem trafic na dzień bez kolejki, ale niestety wcześniej dostałem "prowizje" za
    nieodebranie karty ;-)

    --
    ksysju

  • 6. Data: 2006-01-06 16:53:29
    Od: pnews <p...@p...onet.pl>

    On 2006-01-06 15:27, Michal M wrote:
> [...]
    >
    > czy da sie miec tam konto: ekonto-PRO i nie musiec robic nic oprocz
    > powiedzmy telefonu raz na rok? (w szczegolnosci odwiedzac ich placowki)

    Ja musiałem po dwóch latach się przejść (jeja, nie pamiętam.. chyba
    jednak dwa nie trzy :) ). Po takim czasie kończy się token. Przy okazji
    zdziwiłem się, bo chciałem dać dysponentce do autoryzacji kartę chipową,
    którą dostałem przy pierwszej wizycie do obsługi w oddziale. Okazało
    się, że od dłuższego czasu nie są do niczego potrzebne - dobrze, bo nie
    pamiętałem pinu :)
    Poza tym konto kosztuje mnie 1 zł miesięcznie.
    Trzeba jeszcze przy karcie pamiętać o drobiazgu. Pierwszą dostałem, ale
    ponieważ nie używałem przez pół roku, nie wznowiono jej. Nie jest mi do
    niczego potrzebna, więc nie byłem po nową. A nawet jeśli bym chciał,
    tylko po odbiór trzeba się pofatygować. Wniosek można złożyć przez www.

    Pozdr.
    piwar.

  • 7. Data: 2006-01-06 16:56:12
    Od: piwar <p...@w...too.polbox.com>

  • 8. Data: 2006-01-06 17:02:36
    Od: "D" <a...@s...opazsqsyhd.gdgdry.pl>

    Michal M <w...@...pl> wrote:

> [...]

    Karte trzeba odebrać osobiście, czyli stanie w kolejce.
    Próbowałem trafic na dzień bez kolejki, ale niestety wcześniej dostałem

    to masz wyjatkowego pecha,
    jezeli zalozysz konto to mozesz praktycznie nie odwiedzac oddzialu, moze raz
    na rok/dwa
    za token nie placisz w przypadku ekonto-pro

  • 9. Data: 2006-01-06 18:41:08
    Od: "Marcin Kubiczek" <u...@g...com>

    niekoniecznie, ja dostałem kartę pocztą :> pin tak samo, tylko aktywacja via
    Lukaslinia

    --
    pozdrawiam,
    mk

    ---------------
    jeżeli masz nierówną końcówkę na rachunku, to przelej ją ;)

    77 1140 2004 0000 3002 2490 7057
    48 1140 2017 0000 4602 0387 8329

  • 10. Data: 2006-01-06 20:59:48
    Od: news <color@#wytnij.to#gazeta.pl>

    ksysju napisał(a):

    > Karte trzeba odebrać osobiście, czyli stanie w kolejce.
    > Próbowałem trafic na dzień bez kolejki, ale niestety wcześniej dostałem "prowizje"
    za nieodebranie karty ;-)

    nie trzeba. mozna zamowiec przesylke do domu.