  • 11. Data: 2006-01-06 21:45:29
    Temat: Re: Re: [Lukas] ekonto-PRO - dziala bezobslugowo czy trzeba chodzic do banku?
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

    >Karte trzeba odebrać osobiście, czyli stanie w kolejce.
    >Próbowałem trafic na dzień bez kolejki, ale niestety wcześniej dostałem "prowizje"
    za nieodebranie karty ;-)

    dzis bylem w lukasie o 17:55 czyli 5 minut przed zamknieciem... zywego
    ducha oprocz 2 pan z obslugi nie bylo :-))) normalnie pustki jak nigdy

  • 12. Data: 2006-01-07 06:51:08
    Od: "P" <e...@g...SKASUJ-TO.pl>

    sunwick <s...@W...op.pl> napisał(a):

    > dzis bylem w lukasie o 17:55 czyli 5 minut przed zamknieciem... zywego
    > ducha oprocz 2 pan z obslugi nie bylo :-))) normalnie pustki jak nigdy

    Klienci Lukasa wydali wszystkie pieniądze na święta i na spłatę styczniowej
    raty już im brakło? ;-)

    Niebotyczne kolejki w Lukasie zawsze były tworzone przez spłacających po 50
    zł/m-c za nowy TV [żartobliwie upraszczam].

  • 13. Data: 2006-01-08 00:46:29
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@g...pl>

    Do standardowych operacji, czyli w moim przypadku przelewy, czasem jakaś
    lokata, IMHO konto jest całkiem OK i do oddziału chodzić nie trzeba.
    Natomiast jak już nie daj Bóg, będziesz musiał pójść, to zabierz kanapki i
    na wszelki wypadek kawę w termos też, bo ta z automatu czasem wyjdzie... :^)

    Miłego dnia
    Tomek

  • 14. Data: 2006-01-08 08:58:57
    Od: "D" <a...@s...opazsqsyhd.gdgdry.pl>

    Użytkownik "Tomasz Opalski" <o...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > na wszelki wypadek kawę w termos też, bo ta z automatu czasem wyjdzie...
    :^)

    > Miłego dnia
    > Tomek

    gdzie wy macie te oddzialy???
    ze kawy nie ma? ze takie straszne kolejki? wyjatkowego pecha chyba niektorzy
    maja i lepiej niech siedza w domu ;)

  • 15. Data: 2006-01-08 16:24:51
    Od: piwar <p...@w...too.polbox.com>

    On 2006-01-08 09:58, D wrote:

    > gdzie wy macie te oddzialy???
    > ze kawy nie ma? ze takie straszne kolejki? wyjatkowego pecha chyba niektorzy
    > maja i lepiej niech siedza w domu ;)

    Ja też nie bardzo wiem, o co chodzi z tymi kolejkami. Ale też może nie
    bardzo jestem dobrą próbą. Przez ostatnie dwa lata byłem tylko raz
    (całkiem niedawno). Bez najmniejszego kłopotu (oddział na ul.
    Sobieskiego w Warszawie) wymieniłem token. Poza tym od czasu do czasu
    przechodzę obok oddziału w Europlexsie i jakoś tłumów tam nie widać.

    Pozdr.
    piwar.

  • 16. Data: 2006-01-08 17:21:12
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@g...pl>

    D <a...@s...opazsqsyhd.gdgdry.pl> napisał(a):

    > gdzie wy macie te oddzialy???

    Warszawa, na Targową zapraszam. Ale tylko zajrzyjcie żeby nie generować
    sztucznie kolejki :^)

  • 17. Data: 2006-01-08 17:54:13
    Od: "D" <a...@s...opazsqsyhd.gdgdry.pl>

    > Warszawa, na Targową zapraszam. Ale tylko zajrzyjcie żeby nie generować
    > sztucznie kolejki :^)

    tu moze byc rzeczywiscie "dżaz nad odrą" to jedyny oddzial po prawej stronie
    wisly, tu lukas bank moglby sie postarac

  • 18. Data: 2006-01-08 18:26:13
    Od: yayco <yayco2_at_gmail_dot_com@no_spam.pl>

    2006-01-08 18:54- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy D,
    gdy pisał(a):

    > tu moze byc rzeczywiscie "dżaz nad odrą" to jedyny oddzial po prawej stronie
    > wisly, tu lukas bank moglby sie postarac

    Nieprawda. Jest jeszcze co najmniej jeden, na Kamionku (bodaj to ulica
    Kinowa jest). I tłok nie imponuje :-)

    --
    **** yayco (yayco2@_tnij_gmail.com) ****
    **** ****

  • 19. Data: 2006-01-09 07:48:00
    Od: Michal M <w...@...pl>

    > Karte trzeba odebrać osobiście, czyli stanie w kolejce.

    w formularzu internetowym jest do wyboru - odbior osobisty karty albko przez poczte
    niestety maja BUG'a w formularzu - najpierw wybralem odbior w oddziale,
    wyskoczylo pole adresu oddzialu potem przestawilem SELECTa na odbior poczta,
    pole adres zniklo ale w podgladzie koncowym formularza pozostal adres oddzialu -
    bede to musial wyjasnic jak i o ile ktos do mnie zadzwoni...

    ps
    mieszkam rzut beretem od lukasa na kleparzu w krakowie - sa tam kolejki?
    problem nie jest w termosie i kanapkach ktore trzeba wziac do kolejki tylko to
    ze ja sam pracuje w godzinach otwarcia banku :-(

  • 20. Data: 2006-01-09 11:45:30
    Od: "tygrysek" <m...@g...pl>

> [...]
    > problem nie jest w termosie i kanapkach ktore trzeba wziac do kolejki
    > tylko to ze ja sam pracuje w godzinach otwarcia banku :-(

    Są kolejki, są. Ostatnio zamykałem konta i trawło to jakies 2 godziny z
    czego godzien czekałem w kolejce ( byłem naprawde zdesperowany żeby zamknąć
    to konto :)). Dodam ze przede mna były chyba 3 osoby :). Działały tylko dwa
    "okienka" z czego jedno zajmowalem ja ( coś tam mieli problemy z zamknięciem
    mojego konta ) a na drugim to jakis pan otwierał konto firmowe ( zaczął je
    otwierać gdy przyszedłem do odziału ). W trzecim stanowisku pracownik
    niestety nie mógł się zalogować a pani z czwartego stanowiska próbowała
    pomóc temu z trzeciego. Zrobiła sie dość spora kolejka i w pewnym momencie
    wybuchł mały konflikt w kolejce, naszczęście szybko opanowany. Po dwóch
    godzinach udało mi sie zamknąć konto ( nie całkiem bo jeszcze kilka złoty mi
    zablokowali i mają do mnie dzwonić aby mi wypłacić te kilka złotych :)) i
    uruchomić cztery stanowiska.

    P.S. Wcześniej załatwiałem sprawę w PKOBP. Po tym co zobaczyłem w Lukasie to
    złego słowa nie powiem na kolejeczki w tym banku :)