  • 1. Data: 2006-01-06 09:52:04
    Temat: BZWBK - Konto24 Prestiż
    Od: Marcin Gondek <d...@N...SPAM.e-utp.net>

    Witam,

    Ktos uzywa moze Konto24 Prestiz w BZWBK?
    Jakies opinie? Czy warte jest to konto swojej ceny?

    ==
    bankomaty wszystkich banków bez prowizji
    Posiadając kartę Visa Electron Prestiż dwie wypłaty gotówki w miesiącu
    we wszystkich bankomatach innych banków i instytucji w kraju
    zrealizujesz bez prowizji.
    ==

    Czy dobrze rozumiem ze Euronet jest uwazany za inna instytucja, tzn, z
    bankomatow BZWBK wyplacam do oporu, a z innych lacznie z Euronet dwa
    razy w miesiacu za darmo?

    --
    Marcin Gondek
    http://fido.e-utp.net

  • 2. Data: 2006-01-06 15:00:05
    Temat: Re: BZWBK - Konto24 Prestiż
    Od: Przemek <c...@p...nospam.pf.pl>

    Marcin Gondek napisał(a):

    > Czy dobrze rozumiem ze Euronet jest uwazany za inna instytucja, tzn, z
    > bankomatow BZWBK wyplacam do oporu, a z innych lacznie z Euronet dwa
    > razy w miesiacu za darmo?

    Nie korzystam z tego konta, ale z zapisu który przytoczyłeś jasno
    wynika, że wszystkie bankomaty więc również Euronet.

    Ale skoro zależy Ci tak na bezprowizyjnych bankomatach innych niż BZ WBK
    no to może warto pomyśleć nad Fortisem. Masz wszystkie bankomaty bez
    prowizji.

    Pozdrawiam
    Przemek

  • 3. Data: 2006-01-06 15:31:19
    Od: Marcin Gondek <d...@N...SPAM.e-utp.net>

    Przemek napisał(a):

    > Ale skoro zależy Ci tak na bezprowizyjnych bankomatach innych niż BZ WBK
    > no to może warto pomyśleć nad Fortisem. Masz wszystkie bankomaty bez
    > prowizji.

    Ale zalezy mi tez na takim banku do ktorego mozna isc, ma duzo oddzialow
    i mozna cos w nim zalatwic.
    Obecnie korzystam z BPH (sezam srebny) i szukam godnego zastepcy.
    Poza tym fundusze Arka wydaja sie ciekawe.

    --
    Marcin Gondek
    http://fido.e-utp.net

  • 4. Data: 2006-01-06 19:37:46
    Od: "rsa127" <r...@p...onet.pl>

    > Ale skoro zależy Ci tak na bezprowizyjnych bankomatach innych niż BZ WBK
    > no to może warto pomyśleć nad Fortisem. Masz wszystkie bankomaty bez
> [...]

    Mam Fortisa jako drugie konto (do bezpłatnych wypłat). Jednak jako główne
    konto nie nadaje się. Jest ograniczona oferta, b. mało oddziałów i b.
    wysokie prowizje za operacje w oddziale. Przy koncie Prestiż BZ WBK wiele
    operacji w oddziale jest za darmo (przelewy, wypłaty itp.).

  • 5. Data: 2006-01-07 10:02:01
    Od: Przemek <c...@p...nospam.pf.pl>

    Marcin Gondek napisał(a):

    > Ale zalezy mi tez na takim banku do ktorego mozna isc, ma duzo oddzialow
    > i mozna cos w nim zalatwic.
    > Obecnie korzystam z BPH (sezam srebny) i szukam godnego zastepcy.
    > Poza tym fundusze Arka wydaja sie ciekawe.

    Napisałem, że własnie jak zależy Ci na bezprowizyjnych bankomatach to
    Fortis się sprawdza, ale oczywiście oddziałów nie ma za dużo :)

    Pozdrawiam
    Przemek

  • 6. Data: 2006-01-07 20:23:00
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "rsa127"
> [...]
    > oddziałów i b. wysokie prowizje za operacje w oddziale. Przy koncie
    > Prestiż BZ WBK wiele operacji w oddziale jest za darmo (przelewy,

    przelewy w Fortisie sa darmowe (przez pl@net)
    a do wyplat sam napisales ze go uzywasz, wiec nie rozumiem czemi nie
    nadaje sie na glowne konto. U mnie jak najbardizej, i to juz chyba od
    4 czy 5 lat
    *** blad ***

  • 7. Data: 2006-01-07 22:23:49
    Od: "rsa127" <r...@p...onet.pl>

> [...]
    > a do wyplat sam napisales ze go uzywasz, wiec nie rozumiem czemi nie
    > nadaje sie na glowne konto. U mnie jak najbardizej, i to juz chyba od 4

    Brakuje mi:
    1. Przyzwoitej oferty kredytowej (np. debet w rachunku rozsądnie
    oprocentowany)
    2. Możliwości szybkiej wypłaty dużej sumy pieniędzy bez nadmiernej prowizji
    3. Nie lubię przepłacać za transakcje zagraniczne, a kursy Fortisa są co
    najmniej mało atrakcyjne
    4. Brak dostępu do funduszy inwestycyjnych przez Net
    5. Czasami potrzebuję szybko dokonać przelewu, jak jestem w pracy. Niestety
    firma dość rygorystycznie podchodzi do kwestii bezpieczeństwa. Na komputerze
    udało mi się uruchomić podgląd konta, ale transakcji nie daje się zrobić
    (komputer nie umożliwia doinstalowania dodatkowych elementów). Z kontami BZ
    WBK, mBank czy Millennium nie ma żadnych problemów.

  • 8. Data: 2006-01-07 22:39:37
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "rsa127"

    ja tylko zauwazylem ze sam sobie zaprzeczyles w poprezednim poscie :-)
    a to czego ci brakuje zalatwia sie poprzez inne konta - nigdy nie
    twierdzilem ze pl@net to moje jedyne konto - mowilem tylko ze glowne
    :-)
    Ja wrecz twierdze od dawna, ze taniej jest miec kilka kont do roznych
    spraw
    niz jedno

    > 5. Czasami potrzebuję szybko dokonać przelewu, jak jestem w pracy.
    > Niestety firma dość rygorystycznie podchodzi do kwestii
    > bezpieczeństwa.

    no i dobrze - dlatego zawsze powtarzam, ze planet jest
    najbezpieczniejszym kontem
    albo masz bezpiecznie albo wygodnie - pogodzic sie tego zbytnio nie da
    :-)
    *** blad ***

  • 9. Data: 2006-01-07 23:02:32
    Od: "rsa127" <r...@p...onet.pl>

> [...]
    > kontem
    > albo masz bezpiecznie albo wygodnie - pogodzic sie tego zbytnio nie da :-)

    Oczywiście zależy co rozumiemy przez konto główne. Jeśli spojrzymy przez
    pryzmat ilości operacji, to Fortisowe jest moim głównym. Jednak ja je
    traktuje jako konto transakcyjne, bez większych zobowiązań. W ciągu jednego
    dnia mogę je zamknąć bez żadnych konsekwencji (np. wpływ wynagrodzenia).
    Stąd taka opinia.