  • 31. Data: 2006-01-10 19:53:54
    Temat: Re: [Lukas] ekonto-PRO - dziala bezobslugowo czy trzeba chodzic do banku?
    Od: "D" <a...@s...opazsqsyhd.gdgdry.pl>

    Użytkownik "tygrysek" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:dpvttu$7l9$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Ja się pożegnałem bo mnie powoli coraz bardziej denerwowali. Na początku
    > było darmowe, później dorzcucili złotóweczke za to, złotóweczke za tamto
    > 9( generalnie nadal to jest tanie konto ). Teraz już coś trzecia zmiana
    > numeru konta bankowego ( średnio to chyba raz na rok będzie :)). A
    > wykończyła mnie już ostatnie zmiany systemu.

    I Luzik ;)
    pozdrawiam
    zadowolony posiadacz konta w Lukasie

  • 32. Data: 2006-01-11 13:09:25
    Od: " jerry" <j...@W...gazeta.pl>

    > a tam coś jest że ten token kosztuje 36 zeta/rok?

    36 pln rocznie jest w e-konto. Natomiast w e-konto pro jest 0 pln.
    Miesięczna opłata może wynieść 1 pln chyba że "przynajmniej raz w miesiącu
    za pośrednictwem LUKAS e-Banku wykonano przelew, założono lokatę lub
    zrealizowane zostało zlecenie ustanowione w LUKAS e-Banku, opłata za
    użytkowanie tokena nie jest pobierana 0 zł"
    Z opłat za prowadzenie też da się zejść. Albo masz regularne wpływy albo
    saldo miesięczne (konto, lokaty) min. 5000 pln.
    Pozdr! jerry

  • 33. Data: 2006-01-12 19:20:16
    Od: "DJ" <b...@p...pl>

    > P.S. Wcześniej załatwiałem sprawę w PKOBP. Po tym co zobaczyłem w Lukasie
    > to złego słowa nie powiem na kolejeczki w tym banku :)

    Czytam czasami tę grupę i widzę, że Lukas ma tu opinię, delikatnie mówiąc,
    nienajciekawszą. Mam u nich konto prawie 5 lat i złego słowa powiedzieć o
    nich nie mogę. Było trochę przygód z wprowadzeniem nowego systemu, ale
    większości banków zdarzają się wpadki. Zero opłat związanych z posiadaniem
    konta, bezpieczne przelewy przez internet, bezprowizyjne wypłaty z
    bankomatów euronetu.... Jak dla mnie bajeczka. Wcześniej miałem konto w PKO
    z żubrem i jak sobie przypomnę, co się działo w ich oddziale to aż mnie dziś
    dreszcze przechodzą...

    Pozdrawiam,
    DJ

  • 34. Data: 2006-01-12 23:05:37
    Od: "Beniowa" <p...@...odpowiedz.in.public>

    Użytkownik "yayco" <yayco2_at_gmail_dot_com@no_spam.pl> napisał w wiadomości

    > Nieprawda. Jest jeszcze co najmniej jeden, na Kamionku (bodaj to ulica
    > Kinowa jest). I tłok nie imponuje :-)

    Oj... ja mialem raczej traumatyczne przezycia z tym oddzialem przy Kinowej
    19. Po odbior wznowionej KK to stalem chyba ze dwie godziny. Na szczescie
    mieli tam taki maly basen z pileczkami i jak przychodzilem z corka, to miala
    ubaw. A czy teraz zamontowali tam nowy bankomat ? (Euronet jest ok. 5 metrow
    dalej)

    Budzetowka pozdrawia budzetowke :-)

    Grzegorz

  • 35. Data: 2006-01-26 10:05:27
    Od: Michal M <w...@...pl>

    > na karcie w lukasie mozna zarobic :) do 12 zl rocznie brutto :)

    mozesz podac link na oficjalnej stronie Lukasa?
    (bo nie znalazlem, ani w regulaminach tez nie)

  • 36. Data: 2006-02-03 14:27:05
    Od: "ISIA" <i...@p...onet.pl>

    Użytkownik "darek" <d...@f...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    "prowizje" za nieodebranie karty ;-)

    > No wlasnie. dla mnie kuriozalne w tym banku jest to, ze nie mozna
    > zmienic raz wybranego sposobu odbioru karty. Mi przynajmniej sie to nie
    > udalo a moze komus jednak tak ?. Pewnie ja na te prowizje za
    > nieodebranie tez sie zalapie.

    No to mnie sie udalo :-)
    Problem polega na tym, ze system Lukasa nie umozliwia, zeby to zrobila jakas
    prosta 'panienka z okienka', bo defaultowo ta opcja jest zablokowana w
    systemie. Dlatego obsluga po prostu nie wie, ze mozna to zmienic i _blednie_
    informuje klientow, ze 'sie nie da'.
    Ja to zrobilam tak. Po przeczytaniu regulaminu karty wynotowalam paragrafy,
    ktore mowia, ze jednak sie da.
    Poszlam do oddzialu i rozmowa wygladala nastepujaco:
    - Chcialabym zmienic sposob dostarczenia wznowionej karty na przyslanie do
    domu.
    - Ale, prosze pani, jak sie raz wybralo to nie mozna zmienic.
    - A zacytowac paragraf z regulaminu, ze jednak mozna?
    - Aha. [chwila namyslu] To ja zadzwonie do centrali i zapytam.
    - Alez prosze bardzo.
    [Dzwoni]
    - No tak. Mozna. Ale to ja nie moge, tylko w centrali musza zmienic.
    - Alez jest mi absolutnie wszystko jedno kto to zmieni, byleby zostalo
    zmienione :-)

    Nastepnie zostawilam pisemko, ze zycze sobie zmiany i numer telefonu, pod
    ktorym maja mnie powiadomic, ze zastosowali sie do mojego zyczenia. Na drugi
    dzien oddzwonili i zalatwione :-)

    Pozdrawiam
    ISIA