  • 1. Data: 2006-01-06 08:45:08
    Temat: Gdzie polozyc pieniadze?
    Od: " " <l...@N...gazeta.pl>

    Witam
    W jakim Banku, lokacie, funduszu najlepiej polozyc pieniadze aby byl
    najwiekszy zysk z odsetek itp? zaluszmy od sumy okolo 10tys? pko ma konto 4%
    oplaca sie na tak oprocxentowanym klasc taka sume? moze jakis fundusz itp?
    (tylko zeby w kazdej chwili mozna bylo z tych pieniedzy kozystac.

  • 2. Data: 2006-01-06 09:18:15
    Temat: Re: Gdzie polozyc pieniadze?
    Od: Morph <a...@a...pl>

    l...@N...gazeta.pl wrote:
> [...]
    > oplaca sie na tak oprocxentowanym klasc taka sume? moze jakis fundusz itp?
    > (tylko zeby w kazdej chwili mozna bylo z tych pieniedzy kozystac.

    Polecam Fundusze Akcji, które jak narazie bardzo ładnie idą do góry:
    - Arka Akcji - 46%/ostatnie 12m
    - UniKorona Akcji - 30%/ostatnie 12m
    - BPH Akcji - 37%/ostatnie 12m
    - Skarbiec Akcji - 36%/ostatnie 12m

    Pozdrawiam
    Michał Michno
    http://m2m.investuj.pl

  • 3. Data: 2006-01-06 10:27:59
    Od: Przemek <c...@p...nospam.pf.pl>

    Morph napisał(a):

    > Polecam Fundusze Akcji, które jak narazie bardzo ładnie idą do góry:
    > - Arka Akcji - 46%/ostatnie 12m
    > - UniKorona Akcji - 30%/ostatnie 12m
    > - BPH Akcji - 37%/ostatnie 12m
    > - Skarbiec Akcji - 36%/ostatnie 12m

    Właśnie NARAZIE!!!!

    A do tego on chce w każdej chwili z tych pieniędzy korzystać więc
    Fundusze Akcji nie wchodzą w grę, bo nie ma konkretnego horyzontu czasowego.

    Pozdrawiam
    Przemek

  • 4. Data: 2006-01-06 12:16:44
    Od: "Artur O." <a...@w...pl>

    Użytkownik "Przemek" <c...@p...nospam.pf.pl> napisał w wiadomości

    > Właśnie NARAZIE!!!!
    >
    > A do tego on chce w każdej chwili z tych pieniędzy korzystać więc Fundusze
    > Akcji nie wchodzą w grę, bo nie ma konkretnego horyzontu czasowego.

    Dlaczego ?
    Przeciez w kazdej chwili moze spieniezyc udzialy i do tego dowolna ich
    ilosc.
    A fundusze ida w gore w dlugim horyzoncie. Chwilowymi spadkami nie nalezy
    sie przejmowac.

  • 5. Data: 2006-01-06 12:24:06
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Artur O. wrote:
    [...]

> [...]
    > ilosc.
    > A fundusze ida w gore w dlugim horyzoncie. Chwilowymi spadkami nie nalezy

    A skąd wiesz, że nie będzie chciał spieniężyć funduszu akurat wtedy
    kiedy będzie "chwilowy spadek"?
    KJ

  • 6. Data: 2006-01-06 12:38:43
    Od: SebCz <b...@a...pl>

> [...]
    > ilosc.
    > A fundusze ida w gore w dlugim horyzoncie. Chwilowymi spadkami nie nalezy

    Najprościej jak mozna: załozyciel wątku nie sprecyzował na jak długo chce
    'położyć' te pieniądze. Może na 2 miesiące. Czy jesteś w stanie
    zagwarantować, że za 2 miesiące nie straci na FA?
    To, że w długim okresie FA są dochodowe to inna sprawa.

    SebCz

  • 7. Data: 2006-01-06 12:38:53
    Od: Przemek <c...@p...nospam.pf.pl>

    Artur O. napisał(a):
> [...]
    > ilosc.
    > A fundusze ida w gore w dlugim horyzoncie. Chwilowymi spadkami nie nalezy

    Jasne rozumiem, ale spieniężenie udziałów w danym momencie może wiązać
    się ze stratą.

    Skoro dajmy na to dzisiaj zakupi jednostki a już za kilka dni je
    spienieży to może stracić. I jeżeli będzie tak robił co jakiś czas to wg
    mnie to jest w ogóle nie opłacalne.

    Pozdrawiam
    Przemek

  • 8. Data: 2006-01-06 14:50:19
    Od: "S.T. " <n...@g...pl>

    Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> napisał(a):

    > A skąd wiesz, że nie będzie chciał spieniężyć funduszu akurat wtedy
    > kiedy będzie "chwilowy spadek"?

    Ogólne prawo Murphy'ego się kłania:
    Jeżeli coś może się nie udać - nie uda się na pewno. :-)))

  • 9. Data: 2006-01-06 18:43:12
    Od: "Maciek" <m...@o...pl>

> [...]
    > oplaca sie na tak oprocxentowanym klasc taka sume? moze jakis fundusz itp?
    > (tylko zeby w kazdej chwili mozna bylo z tych pieniedzy kozystac.

    Ja polozylem w lazience, ale znajomi trzymaja w kuchni za kasza manna.