  • 1. Data: 2006-01-06 16:57:49
    Temat: Umowa w Intelligo
    Od: " domino" <d...@g...pl>

    Czym na umowie z Intelligo (konto indywidualne) muszę się podpisywać w 2
    miejscach? Dokładnie chodzi mi o to, czy muszę się podpisywać pod tą formułką,
    gdzie jest napisane, że będę dostawał różne śmieci marketingowe?

    To jest wzór tej umowy:
    http://www.inteligo.pl/infosite/_images/_files/konto
    _indywidualne_042005.pdf

  • 2. Data: 2006-01-06 18:46:07
    Temat: Re: Umowa w Intelligo
    Od: "Zephyr" <z...@T...pl>

    Użytkownik " domino" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > miejscach? Dokładnie chodzi mi o to, czy muszę się podpisywać pod tą
    > formułką, gdzie jest napisane, że będę dostawał różne śmieci marketingowe?

    heh, no ciekawe właśnie, też otwieram Inteligo, i myślałem że bedzie to
    trwało szybciej niż te 10 dni, w pn dzwonił konsultant, dziś mija 5 dzień, a
    kuriera niet... chyba zdąży w te 10 dni?

    --
    Zephyr
    z...@T...pl

  • 3. Data: 2006-01-06 19:48:48
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    domino napisał(a):
    > Czym na umowie z Intelligo (konto indywidualne) muszę się podpisywać w 2
    > miejscach? Dokładnie chodzi mi o to, czy muszę się podpisywać pod tą formułką,
    > gdzie jest napisane, że będę dostawał różne śmieci marketingowe?

    Obawiam się, że możesz sobie nie poradzić z bieżącym korzystaniem z konta.

  • 4. Data: 2006-01-06 20:08:50
    Od: "Marcin P." <m...@p...BEZ.onet.pl>

    domino napisał(a):
    > Czym na umowie z Intelligo (konto indywidualne) muszę się podpisywać w 2
    > miejscach? Dokładnie chodzi mi o to, czy muszę się podpisywać pod tą formułką,
    > gdzie jest napisane, że będę dostawał różne śmieci marketingowe?

    Jeśli chodzi o śmieci marketingowe to ja zaznaczyłem NIE a w systemie
    zrobili po swojemu TAK więc nie ważne co tam wpiszesz ;)

    --
    Marcin P.

  • 5. Data: 2006-01-07 16:40:37
    Od: "mgma" <m...@n...pl>

> [...]
    formułką,
    > gdzie jest napisane, że będę dostawał różne śmieci marketingowe?

    http://www.gazeta.pl/usenet/
    Ja też zaznaczyłam NIE i mam spokój. Kurier zdążył i po jego odjeżdzie
    zapoznałam sie z tym co przywiózł, a następnie wykonałam instrukcję i
    wszystko razem zajeło mi około 30 minut i konto zaczeło działać.

  • 6. Data: 2006-01-07 20:12:51
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "mgma"
> [...]
    > zapoznałam sie z tym co przywiózł, a następnie wykonałam instrukcję
    > wszystko razem zajeło mi około 30 minut i konto zaczeło działać.

    skoro wypelniales papierek to pewnie zlozyles go w pkobp
    Pytanko: czy jakis anonim oddzwanial zeby wysluchac przez telefon
    wszystkich twoich danych osobowych?
    Bo na tym wniosku papierowym nie ma o tym mowy, w regulaminie jest zo
    zakladaniu rachunku ale o telefonie tzw. "konsultanta" z anonimowego
    telefonu nie ma ani slowa.
    Nie widze ponadto sesnu (potrzeby) takiego telefonu

    Po wniosku internetowym zamiast przyslac umowe dzwonia, pomimo, iz
    wniosek elektroniczny jest wg regulaminu rownowazny z papierowym
    *** blad ***

  • 7. Data: 2006-01-07 21:57:50
    Od: Miernik <m...@f...org>

    blad <blad201@_w_y_t_n_i_j_sezam.pl> wrote:
    > Bo na tym wniosku papierowym nie ma o tym mowy, w regulaminie jest zo
    > zakladaniu rachunku ale o telefonie tzw. "konsultanta" z anonimowego
    > telefonu nie ma ani slowa.

    A w jaki sposób ma zadzwonić onsultant by nie być anonimowy?

    ___________________/_______________________/ mailto:m...@f...org
    Protect Europe from a legal disaster. Petition against software patents
    http://www.noepatents.org/index_html?LANG=en

  • 8. Data: 2006-01-07 22:11:58
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "Miernik"

    > A w jaki sposób ma zadzwonić onsultant by nie być anonimowy?

    telefon mógłby prezentować numer - jak moge zadzwonic do banku (na
    ogolnie znany numer bankowy) i sam potwierdzic ze skladalem wniosek,
    niech przygotuja umowe
    Poza tym chyba regulamin bankowy powinien cos wspomniec o takiej
    spowiedzi :-)

    Poza tym, nikt nie wie po co jest to potwoierdzanie - skoro po
    odebraniu telefonu mowie
    ze TAK i na pewno w podawaniu danych sie nie pomylilem to co oni chca
    osiągnąć takim sprawdzaniem?
    *** blad ***

  • 9. Data: 2006-01-08 11:06:19
    Od: bob <b...@1...xx>

    Zephyr napisał:

    > heh, no ciekawe właśnie, też otwieram Inteligo, i myślałem że bedzie to
    > trwało szybciej niż te 10 dni, w pn dzwonił konsultant, dziś mija 5 dzień, a
    > kuriera niet... chyba zdąży w te 10 dni?

    u mojej żonki w niedziele poszedł wniosek, w poniedziałek telefon od
    konsultanta w celu "potwierdzenia danych" a w czwartek nastepnego
    tygodnia kurier z umową

  • 10. Data: 2006-01-09 00:05:44
    Od: Mentos <s...@p...nom.pl>

    Zephyr napisał(a):

    > heh, no ciekawe właśnie, też otwieram Inteligo, i myślałem że bedzie to
    > trwało szybciej niż te 10 dni, w pn dzwonił konsultant, dziś mija 5
    > dzień, a kuriera niet... chyba zdąży w te 10 dni?

    Pewnie mają duzo wniosków o zamknięcie i nie wyrabiają. Sam w zeszłym
    miesiącu zlikwidowałem u nich 2 konta. Albo znowu jakaś "konserwacja
    systemu" ;-)

    --
    Pozdrawiam:
    MENTOS