  • 1. Data: 2006-01-06 12:06:54
    Temat: Kredyt czy pożyczka hipoteczna
    Od: scooby <s...@p...gazeta.pl>

    Witam
    chciałem wziąć kredyt na remont mieszkania oraz zakup miejsca
    garażowego, w sumie jakieś 30k, na 10lat, CHF, stąd pytania:

    1. czy na 'całość' mogę wziąć kredyt hipoteczny z przeznaczeniem na
    remont nieruchomości ? (zazwyczaj ca. -2% (np. w ING) w porównaniu do
    pożyczki hipotecznej na dowolny cel - ciekawe dlaczego skoro to samo
    zabezpieczenie ... ) - czy też w tym wypadku muszę wziąć 2 oddzielne
    kredyty (no bo miejsce garażowe to raczej nie remont ... )?

    2. jaki bank polecacie jeśli chodzi o taki rodzaj kredytu ? Chodzi mi o
    jak najmniejsze koszty 'startowe';
    czytałem na grupie o ING, Millenium i Nykredit, ale ten ostatni ma
    minimum 50k :|

    pzdr, scoo