  • 1. Data: 2003-03-04 20:16:51
    Temat: Lukas - duzy minus :/
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    Potrzebowalem dzisiaj wyplacic wieksza gotowke z Lukasa
    i niemile mnie zaskoczyli prowizja 5 zl za wyplate w kasie !!!

    Rozumiem, ze biora prowizje do limitu karty ale jak mozna
    kosic 5 zeta za wyplate swoich pieniedzy, ktorych inaczej
    pobrac nie sposob!

    Wiadomo, TOiP trzeba czytac wiec wina moja (swoja droga kiedy
    wprowadzili ta oplate? w tym samym momencie co za regulowanie
    rat?) ale nawet nie przyszlo mi do glowy ze taka prowizja moze
    istniec! Kuriozum po prostu :-)

    Zeby tego bylo malo w placowce na Dabrowskiego (P-n) bylo tak
    duzo ludzi ze od razu wyszedlem i musialem podjechac na
    Zwierzyniecka...

    Powoli chyba zrezygnuje z uzytkowania Lukasa w ogole, kiedys
    brak online'owosci byl lekka niewygoda, teraz strasznie irytuje
    - aktualizacje nocna robia obecnie ok 3:30-4:00 - jeszcze z pol
    roku temu bylo ok 6-7 - czyzby system byl az tak przeciazony
    ze zaczynaja teraz tak wczesnie? W srodku dnia w ogole nie udaje
    mi sie zrobic aktualki co jest makabra kiedy dostalo sie
    przelew wenetrzny i potrzeba puscic kase dalej...

    Lokaty tez ostatnio ledwo co przyzwoite...
    Cos czuje, ze predzej zamkne rachunek w Lukasie niz w KB :-)

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 2. Data: 2003-03-05 06:45:41
    Temat: Re: Lukas - duzy minus :/
    Od: p...@p...onet.pl

    > Potrzebowalem dzisiaj wyplacic wieksza gotowke z Lukasa
    > i niemile mnie zaskoczyli prowizja 5 zl za wyplate w kasie !!!
    Do tego typu operacji trzeba mieć inny ROR.

    > Rozumiem, ze biora prowizje do limitu karty ale jak mozna
    > kosic 5 zeta za wyplate swoich pieniedzy, ktorych inaczej
    > pobrac nie sposob!
    Lukas nie jest tu wyjątkiem. Nie będę teraz szukać innych przykładów, ale na
    pewno ma to ING i Millenium.

> [...]
    > wprowadzili ta oplate? w tym samym momencie co za regulowanie
    > rat?) ale nawet nie przyszlo mi do glowy ze taka prowizja moze
    Mało się interesujesz. Taka opłata jest już dłuższy czas.

> [...]
    > - aktualizacje nocna robia obecnie ok 3:30-4:00 - jeszcze z pol
    > roku temu bylo ok 6-7 - czyzby system byl az tak przeciazony
    Chyba jestem dziwakiem, bo nie przeszkadza mi aktualizacja wykonywana około
    4:00. Wstaję o 5:30 i Lukas jest już po przetwarzaniu dziennym.

    > Cos czuje, ze predzej zamkne rachunek w Lukasie niz w KB :-)
    A u mnie było odwrotnie. Zamknąłem w KB i otworzyłem w Lukasie. Bardziej mi
    odpowiada.

    Piotrek

  • 3. Data: 2003-03-05 07:14:02
    Od: "PiotR" <p...@p...com>

    > Do tego typu operacji trzeba mieć inny ROR.

    > Lukas nie jest tu wyjątkiem. Nie będę teraz szukać innych przykładów,
    ale na
    > pewno ma to ING i Millenium.

    tyle ze kiedys lukas byl na grupie stawiany jako wzor,
    jako bank do ktorego sie "uciekalo" z innych bankow
    jako bank ktorego wszyscy rozpisywali sie o rewelacyjnej karcie kredytowej
    o rewelacyjnych lokatach, braku kolejek, niskich prowizjach ...
    teraz to juz chyba sie skonczylo

    PiotR

  • 4. Data: 2003-03-05 07:14:55
    Od: "bwwald" <b...@w...onet.pl>

    Użytkownik "Wilczek" <w...@a...net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Rozumiem, ze biora prowizje do limitu karty ale jak mozna
    > kosic 5 zeta za wyplate swoich pieniedzy, ktorych inaczej

    Wieksze kwoty zawsze mozna przelac do innego banku i tam wyplacac bez
    prowizji, lub wyplacac za darmo w placowce znajdujacej sie w miejscowosci
    gdzie nie ma bankomatu wskazanego przez Lukasa. ;-)

    > Zeby tego bylo malo w placowce na Dabrowskiego (P-n) bylo tak
    > duzo ludzi ze od razu wyszedlem i musialem podjechac na
    > Zwierzyniecka...

    Takie kolejki to w glownej mierze wina banku, ktory nie liczyl sil na
    zamiary. Wprowadzil on oplaty za wyplaty aby kuriozalnie pomoc klientom
    (mniejsze kolejki).

    Tu sie nie sposob nie zgodzic.
    Zaczyna juz mnie bardzo wkurzac ten @#@$@!#$, permanentny brak mozliwosci
    aktualizacji stanu konta.

    Waldek

  • 5. Data: 2003-03-05 08:21:35
    Od: "dx" <d...@o...pl>

> [...]
    > jako bank ktorego wszyscy rozpisywali sie o rewelacyjnej karcie kredytowej
    > o rewelacyjnych lokatach, braku kolejek, niskich prowizjach ...

    Dla mnie poziom uslug oferowanych przez Lukasa nie ulegl w zadnym stopniu
    pogorszeniu ( wprost przeciwnie, bylem i jestem zadowolony) ale wszystko
    jest wzgledne. Wszystko zalezy od naszego profilu uzytkowania danego konta.
    Zobacz, co dzieje sie z Millennium - temu bankowi chyba najbardziej obrywalo
    sie na grupie ( no moze poza kilkoma innymi molochami) a teraz, przy
    wprowadzeniu dostepu via net oraz zmianach w TOiP wszystko zaczyna wygladac
    nieco inaczej. Wymagajacy klient bankow z dostepem via internet nigdy nie
    bedzie zadowolony do konca z posiadania tylko jednego konta ( przynajmniej
    na razie, no chyba, ze nie interesuje go poziom prowizji), totez tak czesto
    mamy 2 i wiecej kont w roznych bankach.
    pozdrawiam,
    dx

  • 6. Data: 2003-03-05 08:21:49
    Od: "kriskel" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wilczek" <w...@a...net.pl> napisał w wiadomości
    > W srodku dnia w ogole nie udaje
    > mi sie zrobic aktualki co jest makabra kiedy dostalo sie
    > przelew wenetrzny i potrzeba puscic kase dalej...

    No to, to akurat nie jest problem. Jeżeli wiesz na pewno, że pieniądze są
    już na twoim koncie (co łatwo można sprawdzić telefonicznie - tu jest
    wszystko na bierząco), to możesz wykonać przelew ignorując komunikat o braku
    środków na rachunku. Przelew zostanie wykonany.

    Pozdrawiam
    kriskel

  • 7. Data: 2003-03-05 12:14:59
    Od: "Rad'ek" <a...@p...fm>

    > ale na

    ING nie ma prowizji od wyplaty z rachunku ROR, w przypadku gdy wyplacasz
    wiecej niz limit dzienny lub gdy jest nieczynny bankomat.
    w innych przypadkach (i slusznie) jest prowizja

    pozdr
    radek

  • 8. Data: 2003-03-05 15:52:37
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

> [...]
    > wszystko na bierząco), to możesz wykonać przelew ignorując komunikat o braku
    > środków na rachunku. Przelew zostanie wykonany.

    O, nie wiedzialem - za kilkanascie dni przetestuje.

  • 9. Data: 2003-03-05 15:56:21
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    > Do tego typu operacji trzeba mieć inny ROR.

    Mam 7 innych ROR'w :-) w tym 5 "kasowo-marmurowych" - nie w tym
    rzecz. Po prostu przez mysl mi nie przeszlo, ze zaplace taka
    prowizje. Jeszcze bym przelknal 1-2 zl jak BZWBK ale 5 zl
    to juz prostu idiotyzm. Rozumiem tez oplate w Multi ponizej
    limitu dziennego, ale za skandaliczne uwazam pobierani takowej
    za srodki ktorych inaczej nie sposob podjac. Nastepnym razem
    przeleje do Multi, KB czy ING tylko po co mi Lukas?

    > Lukas nie jest tu wyjątkiem. Nie będę teraz szukać innych przykładów,
    > ale na pewno ma to ING i Millenium.

    Millenium to sztamopowy przyklad "zlego bohatera" :-)) a w ING jest
    za darmo powyzej limitu dziennego karty.

    > Chyba jestem dziwakiem, bo nie przeszkadza mi aktualizacja wykonywana około
    > 4:00. Wstaję o 5:30 i Lukas jest już po przetwarzaniu dziennym.

    Nie mowie ze akurat to mi przeszkadza - wskazuje tylko fakt, ze po prostu
    sobie obecnie ledwo co radza z obsluga takiej ilosci rachunkow obslugiwanych
    via net.

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 10. Data: 2003-03-05 15:59:37
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    > Wieksze kwoty zawsze mozna przelac do innego banku i tam wyplacac bez
    > prowizji, lub wyplacac za darmo w placowce znajdujacej sie w miejscowosci
    > gdzie nie ma bankomatu wskazanego przez Lukasa. ;-)

    Wiem, oczywiscie ze nastepnym razem przeleje gdzie indziej ale
    powoli zastanawiam sie co dobrego pozostalo w Lukasie. Kasy
    wyplacic za darmo nie moge, oprocentowanie cienkie (takze lokat
    juz dosc slabe), kolejki w oddzialach, coraz mniej sprawnie
    dzialajacy dostep przez net...

    > Takie kolejki to w glownej mierze wina banku, ktory nie liczyl sil na
    > zamiary. Wprowadzil on oplaty za wyplaty aby kuriozalnie pomoc klientom
    > (mniejsze kolejki).

    Kurcze, oplaty takie wprowadza sie aby klient nie przychodzil do okienka
    zrobic to co bez problemu mozna innymi sposobami ale wyplacic >2000 zl
    dziennie nie jestem w stanie!

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek