  • 1. Data: 2003-03-04 18:40:29
    Temat: multi - chyba sobie popili
    Od: "kubik" <k...@i...com>

    Hej!

    W multibanku chyba mają jakąś imprezę i już są
    po niejednym głębszym :) Dzwonię aby dowiedzieć
    się na ile mogę podwyższyć dopuszczalne saldo debetowe,
    pani zamiast odpowiedzieć na pytanie, stwierdza, że mam
    wyłączoną obsługę przez telefon. Myślę sobie, no cóż, sam
    sobie wyłączyłem, widocznie nawet nie podają informacji
    jeżeli się wyłączyło. Pani w tym czasie przemawia do mnie,
    że muszę sobie wybrać hasło liczbowe itp., i że oddzwonią do mnie.
    Nagabywana jednak o ten debet stwierdza, że jak sobie założę
    rachunek (SIC! mam rachunek, logowałem
    się do systemu, pani mnie identyfikowała poprzez pesel) to dostanę
    50zł debetu, po wpłacie 100zł. Powtarzam, że mam już rachunek tylko
    chcę limit podwyższyć.. No i tu w końcu dowiedziałem się, że dla 'jestem'
    nie mogę mieć wyższego limitu (w sumie szkoda, sądziłem że zależy to od
    wielkości wpływów).

    Minęło parę minut, dzwoni do mnie multibank... Nim zdążyłem odebrać
    rozłączyli się :))

    Wesoło dzisiaj!

    Kubik

  • 2. Data: 2003-03-04 22:00:01
    Temat: Re: multi - chyba sobie popili
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "kubik" <k...@i...com> napisał w wiadomości
    > chcę limit podwyższyć.. No i tu w końcu dowiedziałem się, że dla 'jestem'
    > nie mogę mieć wyższego limitu (w sumie szkoda, sądziłem że zależy to od
    > wielkości wpływów).

    Bo zależy. Po trzech miesiącach regularnych wpływów możesz dostać debet na
    dwukrotność średniej.

    --
    Pozdrawiam,
    Washko

  • 3. Data: 2003-03-05 09:07:59
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Tue, 4 Mar 2003 23:00:01 +0100, "Tomasz Waszczynski"
    <w...@w...org> wrote:

    >Użytkownik "kubik" <k...@i...com> napisał w wiadomości
    >
    >Bo zależy. Po trzech miesiącach regularnych wpływów możesz dostać debet na
    >dwukrotność średniej.

    Nie mylcie salda debetowego z kredytem odnawialnym. Debet dla MK
    Jestem to tylko 100 zl. Natomiast kredyt odnawialny w tym koncie moze
    byc udzielony maksymalnie w wysokosci trzykrotnosci wplywow/dochodow.
    Oczywiscie przy kredycie trzeba okreslic jakies weryfikowalne zrodlo
    dochodow.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl GG 212730