    From: p...@p...onet.pl
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Lukas - duzy minus :/
    Date: 5 Mar 2003 07:45:41 +0100

    > Potrzebowalem dzisiaj wyplacic wieksza gotowke z Lukasa
    > i niemile mnie zaskoczyli prowizja 5 zl za wyplate w kasie !!!
    Do tego typu operacji trzeba mieć inny ROR.

    > Rozumiem, ze biora prowizje do limitu karty ale jak mozna
    > kosic 5 zeta za wyplate swoich pieniedzy, ktorych inaczej
    > pobrac nie sposob!
    Lukas nie jest tu wyjątkiem. Nie będę teraz szukać innych przykładów, ale na
    pewno ma to ING i Millenium.

    > Wiadomo, TOiP trzeba czytac wiec wina moja (swoja droga kiedy
    > wprowadzili ta oplate? w tym samym momencie co za regulowanie
    > rat?) ale nawet nie przyszlo mi do glowy ze taka prowizja moze
    > istniec! Kuriozum po prostu :-)
    Mało się interesujesz. Taka opłata jest już dłuższy czas.

    > Powoli chyba zrezygnuje z uzytkowania Lukasa w ogole, kiedys
    > brak online'owosci byl lekka niewygoda, teraz strasznie irytuje
    > - aktualizacje nocna robia obecnie ok 3:30-4:00 - jeszcze z pol
    > roku temu bylo ok 6-7 - czyzby system byl az tak przeciazony
    > ze zaczynaja teraz tak wczesnie?
    Chyba jestem dziwakiem, bo nie przeszkadza mi aktualizacja wykonywana około
    4:00. Wstaję o 5:30 i Lukas jest już po przetwarzaniu dziennym.

    > Cos czuje, ze predzej zamkne rachunek w Lukasie niz w KB :-)
    A u mnie było odwrotnie. Zamknąłem w KB i otworzyłem w Lukasie. Bardziej mi
    odpowiada.

    Piotrek