  • 11. Data: 2003-03-05 16:44:44
    Temat: Re: Lukas - duzy minus :/
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Wilczek wrote:

    > O, nie wiedzialem - za kilkanascie dni przetestuje.

    Nie zrażaj się tylko, jak po wypełnieniu formatki przelewu system wypluje
    czerwoną czcionką komunikat, że masz za mało środków na rachunku. Komunikat
    "wypluwany" jest najwyraźniej w oparciu o niezaktualizowane saldo, ale
    przelew pójdzie, bo pieniądze na rachunku są. Taka mała niespodzianka ze
    strony Lukasa ;)

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 12. Data: 2003-03-05 21:11:39
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Wilczek" <w...@a...net.pl> napisał w wiadomości
    > Wiem, oczywiscie ze nastepnym razem przeleje gdzie indziej ale
    > powoli zastanawiam sie co dobrego pozostalo w Lukasie. Kasy
    > wyplacic za darmo nie moge, oprocentowanie cienkie (takze lokat
    > juz dosc slabe), kolejki w oddzialach, coraz mniej sprawnie
    > dzialajacy dostep przez net...

    Ja używam obecnie Lukasa jedynie do przelania dwukrotnie w roku czesnego za
    szkołę, a potem otrzymania potwierdzenia przelewu za 1 zł. Jest gdzieś
    taniej?

    A jak skończę, to pewnie i do tego nawet nie będę korzystać.

    BTW - ktoś wie cóż to za nowy sposób identyfikacji ma być? Podczas niedawnej
    wizyty bez karty identyfikacyjnej chciałem się dowiedzieć czy jest sens
    wyrabiać nową (starą chyba posiałem gdzieś) i dowiedziałem się, że już nie
    wydają. Co teraz będzie?

    --
    Pozdrawiam,
    Washko

  • 13. Data: 2003-03-06 07:20:12
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Wed, 5 Mar 2003 22:11:39 +0100, "Tomasz Waszczynski"
    <w...@w...org> wrote:

    >Ja używam obecnie Lukasa jedynie do przelania dwukrotnie w roku czesnego za
    >szkołę, a potem otrzymania potwierdzenia przelewu za 1 zł. Jest gdzieś
    >taniej?

    Rajfi i konto lokacyjne.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl GG 212730

  • 14. Data: 2003-03-06 08:47:08
    Od: "kriskel" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org> napisał w wiadomości

> [...]
    > wyrabiać nową (starą chyba posiałem gdzieś) i dowiedziałem się, że już nie

    Dokument tożsamości i bodajże PIN.

  • 15. Data: 2003-03-06 16:53:31
    Od: "Pete" <n...@n...com>

    Wilczek <w...@a...net.pl> wystukal(a) :

    > Mam 7 innych ROR'w :-) w tym 5 "kasowo-marmurowych" - nie w tym
    > rzecz. Po prostu przez mysl mi nie przeszlo, ze zaplace taka
    > prowizje. Jeszcze bym przelknal 1-2 zl jak BZWBK ale 5 zl
    > to juz prostu idiotyzm. Rozumiem tez oplate w Multi ponizej
    > limitu dziennego, ale za skandaliczne uwazam pobierani takowej
    > za srodki ktorych inaczej nie sposob podjac. Nastepnym razem
    > przeleje do Multi, KB czy ING tylko po co mi Lukas?

    Trzeba bylo wczesniej zmianic limit :-P

    > Nie mowie ze akurat to mi przeszkadza - wskazuje tylko fakt, ze po
    > prostu sobie obecnie ledwo co radza z obsluga takiej ilosci rachunkow
    > obslugiwanych via net.

    Nie wiem, jak z tego, ze przetwarzanie konczy sie _wczesniej_,
    mozna wyciagnac wniosek, ze bank przestaje sie wyrabiac z przetwarzaniem.

    Jesli koncza wczesniej, to chyba wrecz przeciwnie?

    --
    Pete
    misiek at bigfoot dot com

  • 16. Data: 2003-03-06 17:52:40
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl> napisał w wiadomości

    > Rajfi i konto lokacyjne.

    Czy dobrze rozumiem z ichniej TOiP, że w zasadzie za nic się nie płaci? Ani
    za prowadzenie, ani za przelewy, ani za potwierdzenia? Aż mi się to
    niewiarygodnym wydaje ;] I można definiować jakoś w serwisie telefonicznym
    numery rachunków czy tego już się nie da?

    --
    Pozdrawiam,
    Washko

  • 17. Data: 2003-03-06 22:15:18
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    >Trzeba bylo wczesniej zmianic limit :-P

    Jaki limit :-) ?
    Na przelewy ma bez limitu :-)) [tzn mam abstrakcyjnie wysoki :-))]

  • 18. Data: 2003-03-07 07:59:57
    Od: p...@p...onet.pl

    > Czy dobrze rozumiem z ichniej TOiP, że w zasadzie za nic się nie płaci? Ani
    > za prowadzenie, ani za przelewy, ani za potwierdzenia? Aż mi się to
    > niewiarygodnym wydaje ;]

    To, co było normalne kilka lat temu teraz wprawia w osłupienie. Potwierdzam,
    że na razie wszystko jest gratis.

    > I można definiować jakoś w serwisie telefonicznym
    > numery rachunków czy tego już się nie da?

    Niestety tego nie da się zrobić. Trzeba za każdym razem dyktować numery kont.

    Piotrek

  • 19. Data: 2003-03-07 08:03:20
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Thu, 6 Mar 2003 18:52:40 +0100, "Tomasz Waszczynski"
    <w...@w...org> wrote:

    >Czy dobrze rozumiem z ichniej TOiP, że w zasadzie za nic się nie płaci? Ani
    >za prowadzenie, ani za przelewy, ani za potwierdzenia?

    Tak :). W sumie cel konta jest inny ale idealnie sie nadaje do
    darmowych wplat do ebankow (o ile ma sie oddzial pod nosem) i
    przelewow z potwierdzeniami.
    Musze w koncu zamknac to konto bo chyba od roku mam saldo 1gr i juz mi
    glupio jak co miesiac mi taki wyciag przesylaja :)
    Raz przyslali ostrzezenie, ze wypowiedza umowe a potem przeprosiny, ze
    to byla pomylka :) i konto sobie dalej wisi.

    <Aż mi się to
    >niewiarygodnym wydaje ;] I można definiować jakoś w serwisie telefonicznym
    >numery rachunków czy tego już się nie da?

    A nie wiem, od dawna nie uzywam.

  • 20. Data: 2003-03-07 08:16:54
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    Tomasz Waszczynski napisał(a):

> [...]
    > niewiarygodnym wydaje ;] I można definiować jakoś w serwisie telefonicznym
    > numery rachunków czy tego już się nie da?
    nie da sie, automatycznie mozesz sprawdzic saldo i ostatnie operacje
    przy przelewie laczysz sie z konsultantem i za kazdym razem podajesz
    nr rach. do nowa - jezeli chcesz potwierdzenie przelewu to musisz sie
    o nie upomniec zaraz po zlozeniu dyspozycji
    --
    roberts
    c:\Program Files\Netscape\sygnatura.txt