  • 1. Data: 2003-03-04 20:33:46
    Temat: millenet - pochwala :)
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Musze przyznac ze maja fajnych ludzi ktorzy odpowiadaja na maile - nie tylko
    suche odpowiedzi - oby tak dalej!!!

    Panie Jarosławie!

    Uzyskanie dostępu do Bankolinii lub jego odcięcie nie jest możliwe przez
    Millenet. Mam jednak nadzieję, że chciał Pan jedynie sprawdzić możliwości
    aplikacji Millenet, a nie rezygnować z usług Bankolinii, która niewątpliwie
    posiada swoje istotne zalety.

    Łączę pozdrowienia
    *****

    --

    JaKi

  • 2. Data: 2003-03-04 20:59:22
    Temat: Re: millenet - pochwala :)
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    ych - a ja tu male wypracowanie w formularzu napisalem, nasinalem
    przycisk wyslij a tu wrocilo do strony logowania - podalem haslo i
    login - otworzylo sie na tym formularzu (tekst oczywiscie zniknal).
    W rejestrze nie pojawilo sie, ze informacje wyslane...
    buuuu

  • 3. Data: 2003-03-04 23:24:14
    Od: Radoslaw Dabrowski <r...@f...pl>

    Dluzsze wypracowania trzeba sobie przygotowywac w notatniku itp. a potem
    przekopiowac tylko do okienka w millenecie. Ustawilem sobie czas braku
    aktywnosci na 10 minut, ale mi tez zabraklo czasu na napisanie
    bezposrednio w okienku mala do nich :-)

    Pozdrawiam
    Radek

  • 4. Data: 2003-03-05 00:03:58
    Od: " Kay" <z...@N...gazeta.pl>

    Radoslaw Dabrowski <r...@f...pl> napisał(a):

> [...]
    > przekopiowac tylko do okienka w millenecie. Ustawilem sobie czas braku
    > aktywnosci na 10 minut, ale mi tez zabraklo czasu na napisanie

    Zawsze mozna sobie ustawic czas braku aktywnosci na minut 15 ;-)

    K.

  • 5. Data: 2003-03-05 08:13:18
    Od: "kriskel" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "JaKi" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Millenet. Mam jednak nadzieję, że chciał Pan jedynie sprawdzić możliwości
    > aplikacji Millenet, a nie rezygnować z usług Bankolinii, która

    Też mi tak grzecznie odpisali, że muszę sobie znowu zdefiniować odbiorców.

    Pozdrawiam
    kriskel

  • 6. Data: 2003-03-05 10:28:53
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik " Kay"
    > Zawsze mozna sobie ustawic czas braku aktywnosci na minut 15 ;-)

    10 minut to max jaki pozwala ustawic
    Juz z przyzwyczajenia kopiuje do schowka tresc wiadomosci zanim nacisne
    "wyslij" i juz sie kilka razy przydalo
    *** blad ***

  • 7. Data: 2003-03-05 10:35:18
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "JaKi"
    > Musze przyznac ze maja fajnych ludzi ktorzy odpowiadaja na maile - nie
    tylko
    > suche odpowiedzi - oby tak dalej!!!
    >
    > Panie Jarosławie!
    (.............)
    > Łączę pozdrowienia
    > *****

    czy wam tez odpowiada zawsze ten sam pracownik
    - u mnie zawsze jest to Marcin Mxxx
    tak sie zastanawiam jak oni to zrobili, ze jest to jedna i ta sama osoba, a
    poniewaz odpowiedzi przychodza coraz wolniej wiec obawiam sie ze moze on byc
    tym jedynym oddelegowanym do odpowiedzi :-((
    *** blad ***

  • 8. Data: 2003-03-05 11:25:37
    Od: "WaSyL" <w...@r...clubbing.pl>

    "blad" <b...@W...pl> wrote in message

> [...]
    > poniewaz odpowiedzi przychodza coraz wolniej wiec obawiam sie ze moze on byc
    > tym jedynym oddelegowanym do odpowiedzi :-((

    Ja mialem jeszcze od innej osoby. Ale prosze nie przemeczac Marcina :-)))

  • 9. Data: 2003-03-05 13:28:31
    Od: Radoslaw Dabrowski <r...@f...pl>

    > Ja mialem jeszcze od innej osoby. Ale prosze nie przemeczac Marcina :-)))

    Pierwsza odpowiedz byla od p. MArcina, potem dwie od kogos innego (P.B.),
    a czwarta od innego Marcina M. :-) wiec przynajmniej 3 osoby juz sa :-)

    Pozdrawiam
    Radek

  • 10. Data: 2003-03-05 23:51:09
    Od: " Kay" <z...@N...gazeta.pl>

    blad <b...@W...pl> napisał(a):

    > Użytkownik " Kay"
    >
    > 10 minut to max jaki pozwala ustawic
    [...]
    > *** blad ***

    W takim razie dlaczego ja moge sobie ustawic na 15 a ty tylko na 10???
    Przed chwilą się zalogowałem, ustawiłem sobie jeszcze raz na 15 i system
    zaakceptował... :-) Radzę więc ustawić to sobie na 15 min. - mi to znakomicie
    ułatwia życie (ale mi się rymnęło...).

    Pzdr

    K.