  • 1. Data: 2003-03-04 20:04:21
    Temat: Fundusze inwes w formacie .xls
    Od: "Rufius" <e...@i...pl>

    Czołem Grupowicze.
    Mam takie zapytowywanie.Czy ktoś wie z skąd można ściągnąć pliki Excela z
    wyceną jednostek uczestnictwa funduszy inwestycyjnych???
    Bardzo proszę o link lub namiary
    z góry dzięx

  • 2. Data: 2003-03-05 07:56:34
    Temat: Re: Fundusze inwes w formacie .xls
    Od: "mk" <m...@a...pl>

    > Mam takie zapytowywanie.Czy ktoś wie z skąd można ściągnąć pliki Excela z
    > wyceną jednostek uczestnictwa funduszy inwestycyjnych???
    > Bardzo proszę o link lub namiary
    > z góry dzięx
    Jeżeli masz połączenie z internetem (a masz skoro piszesz na grupy) zrób
    sobie sam
    korzystając z kwerendy do tabel na www. Będziesz sobie odświerzał przy
    otwarciu
    i będzie cool. Ja tak mam.
    --
    Marcin
    GG 13349, m...@t...pl

  • 3. Data: 2003-03-05 10:19:58
    Od: "pastor" <p...@a...katowice.pl>

    Na stronie www.parkiet.com.pl wejdź do działu "dane do programów" i możesz
    sobie ściągnąć wyceny jednostek funduszy od chwili ich powstania w formacie
    txt, a to już łatwo wczytać do excela.

    pastor