  • 1. Data: 2003-03-04 17:08:14
    Temat: Citibankomaty
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Wlasnie przegladam seriws Citka i co widze:

    w bankomatach sa podane:

    ul. Sienkiewicza 58
    ul. Rynek 12
    Makro Cash and Carry Transportowcow 15
    RUCH ul. Sienkiewicza 48/50
    Sklep spożywczy ul. Sienkiewicza 81

    Szczegolnie ten bankomat na Rynku 12 mnie zaciekawil, gdyz na rynku sa tylko
    2 bankomaty - PKO BP i DB24 - i to raczej ten 2 mi pasuje pod ten Rynek 12,
    czyzby byly one bezprowizyjne dla Citka?

    --
    JaKi

  • 2. Data: 2003-03-04 17:17:28
    Temat: Re: Citibankomaty
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "JaKi" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    12,
    > czyzby byly one bezprowizyjne dla Citka?

    Wyglada na to ze Citi wie o bankomacie ktorego nigdy nie bylo (ale moze
    bedzie ;))) - DB24 wg karty.pl jest pod nr 4 :) A wiec nici z tego ze DB24
    beda bezprowizyjne :) wyslalem juz maila do Citka z prosba o rozwiazanie tej
    zagadki :)

    --
    JaKi

  • 3. Data: 2003-03-04 19:35:23
    Od: "Rafal Brandt" <R...@n...wp.pl>

    > tylko
    > 12,

    /ciach/

    A moze by jeszcze wypadalo napisac w jakim miescie ?

    RaF

  • 4. Data: 2003-03-04 20:04:14
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Rafal Brandt" <R...@n...wp.pl> napisał w wiadomości

    > A moze by jeszcze wypadalo napisac w jakim miescie ?

    Jak to w jakim? w Scyzorykowie potocznie Klerykowem zwanym :)

    --
    JaKi

  • 5. Data: 2003-03-05 13:37:48
    Od: "Marcin Szplit" <M...@n...kielce.pl>

    > Użytkownik "Rafal Brandt" <R...@n...wp.pl> napisał w wiadomości

    > Jak to w jakim? w Scyzorykowie potocznie Klerykowem zwanym :)
    >
    > --
    > JaKi

    A o jakim może pisać? Wiadomo, że o Kielcach. Jeśli mogę cię pocieszyć to
    ten bankomat DB24 jest obsługiwany przez Euronet i mBank oraz Multi traktują
    go bezprowizyjnie. Wiadomość sprawdzona empirycznie, źródła oficjalne
    wypierają się tego ;)
    Pozdr.
    Marcin

  • 6. Data: 2003-03-06 08:33:38
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Marcin Szplit" <M...@n...kielce.pl> napisał w
    wiadomości

> [...]
    traktują
    > go bezprowizyjnie. Wiadomość sprawdzona empirycznie, źródła oficjalne

    Noooo ja chyba sie dzis przejde na zwiady na Rynek :)

    odp z Citka:

    Szanowny Panie,

    Uprzejmie informuję, że przy ul. Rynek 12 znajduje sie bankomat sieci
    Euronet. W chwili obecnej bankomaty Citibanku znajdują sie w oddziale przy
    ul. Sienkiewicza 58. Dziękujemy za uwagi dotyczące lokalizacji bankomatów
    Euronetu.

    Z poważaniem,
    Dział Obsługi Klienta

    Jak nie znajde to przynajmniej bede wiedzial gdzie bedzie w przyszlosci :)

    --
    JaKi

  • 7. Data: 2003-03-06 09:41:12
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@N...gazeta.pl>

    JaKi <j...@g...pl> napisał(a):

    > Noooo ja chyba sie dzis przejde na zwiady na Rynek :)

    Jestem swiezo po ogledzinach - po bankomacie ani widu ani slychu :) Ale z
    tego co sobie przypominam to kiedys z rozmow z CitiLudzmi wyniklo ze w tym
    miejscu mial byc 2 oddzial Citka w Kielcach - wiec moze jednak w przyszlosci
    powstanie

    --
    JaKi