  • 1. Data: 2003-03-04 16:49:38
    Temat: "odbiorca zaufany" w Millenet
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    W pomocy podają:

    Odbiorcy, którego rzetelności jesteś pewien, możesz nadać status zaufanego
    odbiorcy. Maksymalnie może zostać zdefiniowanych 9 zaufanych odbiorców -
    przelewy do nich nie będą musiały być potwierdzane H@słem 2.

    Mam już 13 odbiorcow zaufanych i nie chce mi się już ich dalej podawać :-))
    *** blad ***

  • 2. Data: 2003-03-04 17:02:12
    Temat: Re: "odbiorca zaufany" w Millenet
    Od: "WaSyL" <w...@r...clubbing.pl>

    "blad" <b...@W...pl> wrote in message
> [...]
    > odbiorcy. Maksymalnie może zostać zdefiniowanych 9 zaufanych odbiorców -

    Hehe ale ich katujesz. Ja 'wyrazilem niezadowolenie' z powodu 30 znakow w polu
    tytulem przelewu ? A numery niektorych faktur dlugawe ....

    --
    Wasyl

  • 3. Data: 2003-03-04 17:28:11
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "WaSyL"
    >Hehe ale ich katujesz. Ja 'wyrazilem niezadowolenie' z powodu 30 znakow w
    polu >tytulem przelewu ? A numery niektorych faktur dlugawe ....

    to byla jedna z pierwszych reklamacji ;-))
    *** blad ***

  • 4. Data: 2003-03-04 17:45:09
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <g...@n...pl>

    Ja bywam w oddziale codziennie ale jakoś ciągle nie mogę się załogować. Już
    prawie tydzień.

  • 5. Data: 2003-03-04 23:20:28
    Od: Radoslaw Dabrowski <r...@f...pl>

    Dobrze, ze reaguja na sugestie i pytania. 3 x wysylalem sugestie i max
    nastepnego dnia odpowidzieli, wiec jest gut :-)

    Pozdrawiam
    Radek

  • 6. Data: 2003-03-05 10:22:43
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Grzegorz Niedzwiecki"
    > Ja bywam w oddziale codziennie ale jakoś ciągle nie mogę się załogować.
    Już
    > prawie tydzień.

    rozumiem ze bywasz po to zeby dostac koperte z Haslem1 a nie zeby sie
    zalogowac - w oddziale nie da sie zalogowac bo nie maja internetu ;-))
    *** blad ***

  • 7. Data: 2003-03-05 11:26:55
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <g...@n...pl>

    > rozumiem ze bywasz po to zeby dostac koperte z Haslem1 a nie zeby sie
    > zalogowac - w oddziale nie da sie zalogowac bo nie maja internetu ;-))
    Kopertę mam, ale nie mogę się zalogować i bywam, żeby coś z tym zrobili.

  • 8. Data: 2003-03-05 12:09:31
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Grzegorz Niedzwiecki" <
    > Kopertę mam, ale nie mogę się zalogować i bywam, żeby coś z tym zrobili.

    zadzwon na 0-801 12 1000 lub na tel z koperty
    wszyscy po kolei maja klopot z pierwszym logowaniem, ale rozwiazywany jest
    on w 15 minut przez ich bankolinie
    *** blad ***

  • 9. Data: 2003-03-05 12:18:17
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <g...@n...pl>

    > zadzwon na 0-801 12 1000 lub na tel z koperty
    > wszyscy po kolei maja klopot z pierwszym logowaniem, ale rozwiazywany jest
    > on w 15 minut przez ich bankolinie
    Przed chwilą zadzwonili, że mam nowy login i wszystko śmiga. Jest bardziej
    przejrzysty niż ePKO. Lubię pdf-y itd. Ach wreszcie
    Pozdrawiam
    Grzegorz N.

  • 10. Data: 2003-03-06 07:15:00
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Wed, 5 Mar 2003 13:09:31 +0100, "blad" <b...@W...pl>
    wrote:

    >Użytkownik "Grzegorz Niedzwiecki" <
    >
    >zadzwon na 0-801 12 1000 lub na tel z koperty
    >wszyscy po kolei maja klopot z pierwszym logowaniem, ale rozwiazywany jest
    >on w 15 minut przez ich bankolinie

    WOW, to mi nawet za druga proba, bez dzwonienia udalo sie zalogowac.
    Moze to dlatego, ze po koperte musialem sie zglosci nastepnego dnia po
    podpsianiu umowy, bo sami od rwqzu nie mgli aktywowac.
    Njapierw jakis blad DE1 ale potem juz dziala. Tup, tup do bankomatu,
    po ponownym zalogowaniu zaulwazyl, ze mam juz haslo2 i kazal zmienic.
    Tylko procedura troche pokrecona. Czy mozna wygenerowac haslo2 jeszcze
    przed pierwszym logowaniem ?
    No i dobrzem ze znalazlem PIN do nigdy nieuzywanej karty.
    Ciekawe jak rozwiaza problem klientow bez VE. Probowal ktos generowac
    haslo z amexa albo VC/VG ?

    BTW, prz okazji odgrzebania karty przetestowalem miniwyciag w
    bankomacie ... i dalem millennium zarobic 1,5zł :/
    Kurcze, przez mysl mi by nie przeszlo, ze za taka operace mozna tyle
    kasowac.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl GG 212730