  • 1. Data: 2008-01-27 17:11:17
    Temat: Ktora KK daje najwiecej na lotniskach swiata?
    Od: "ygreko" <...@...com>

    Mam KK citi-miles-and-more, ale ona nie pozwala na zbyt wiele, tzn. nie
    znalazlem w opisie zadnej informacji o tym, jakobym mogl dzieki niej wejsc
    do lounge na lotnisku.

    Kumpel mnie uswiadomil, ze podobno karta pekao-lot na to pozwalala
    (obecnie nie widze tej karty w ofercie pekao).

    O jaka karte warto sie postarac, aby moc korzystac z darmowej koli w
    poczekalni wyscielanej wykladzina, a nie na golym kamieniu?

  • 2. Data: 2008-01-27 17:37:26
    Temat: Re: Ktora KK daje najwiecej na lotniskach swiata?
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    On 27 Sty, 18:11, "ygreko" <y...@...com> wrote:
> [...]
    >
    > O jaka karte warto sie postarac, aby moc korzystac z darmowej koli w
    > poczekalni wyscielanej wykladzina, a nie na golym kamieniu?

    Kumpel dawno nie jest w temacie....
    Wstęp do salonek na lotniskach dają karty: FTL miles and more, Senator
    miles and more oraz HON miles and more.
    Żadna kredytówka tego nie daje. No chyba....że w salonce jest dużo
    wolnych miejsc i sobie opłacisz pobyt dowolną kartą płatniczą.
    Jest jeszcze możliwość, że posiadając kartę Diners Club / LOT
    wejdziesz do salonek, ale nie w kraju, a zagranicą i to do salonek
    Diners Club i lotniskowymi salonkami, które mają umowę z DC.

  • 3. Data: 2008-01-27 17:53:07
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 27 Sty, 17:37, "k...@g...pl"
    <k...@g...pl> wrote:

    > Kumpel dawno nie jest w temacie....
    > Wstęp do salonek na lotniskach dają karty: FTL miles and more, Senator
    > miles and more oraz HON miles and more.
    > Żadna kredytówka tego nie daje.

    http://www.kartykredytowe.pl/pl/karty/prestiz/premiu
    m_club

    Daje daje......;)

  • 4. Data: 2008-01-27 18:28:07
    Od: "ygreko" <...@...com>

    <k...@g...pl> wrote in message
    d.googlegroups.com...
[...]

    ~~~~~~~~

    Absolutnie nie mialem na mysli salonek na polskich lotniskach, gdyz
    takowych nie ma... A nawet jak sa, to na Okeciu, skad zawsze startuje i
    nie potrzebuje.

    Oczywiscie ze za granica, kiedys zielony AMEX pozwalal na wejscie do
    poniektorych.
    Ale jak widze, jest to pewna trudnosc, a karty DC nie bede wyrabial, bo
    warunki wyrobienia jej zasadniczo sa dosc trudne, a i nie chce placic
    zapewne wygorowanej oplaty rocznej za mozliwosc spedzenia odrobiny czasu w
    lounge.

  • 5. Data: 2008-01-28 12:47:46
    Od: "Robcio" <r...@i...pl>

    http://www.kartykredytowe.pl/pl/karty/prestiz/premiu
    m_club

    Daje daje......;)

    a to nie tak, ze do tej karty po prostu daja za darmo dodtkowo karte
    prioriti pass ktora wejscia do loungow umowzliwia - ale prioriti pass da sie
    kupic normalnie w roznych pakietach i nie jest to karta kredytowa

  • 6. Data: 2008-01-28 12:53:15
    Od: "Robcio" <r...@i...pl>

    > Kumpel mnie uswiadomil, ze podobno karta pekao-lot na to pozwalala
    > (obecnie nie widze tej karty w ofercie pekao).

    uswiadom kumpla ze od pol roku pekao nie wspolpracuje z M&M i nie ma juz w
    ofercie karty LOT
    a po za tym ta karta nigdy nie uprawniala do wejscia do zadnych loungow na
    zadnych lotniskach

    > O jaka karte warto sie postarac, aby moc korzystac z darmowej koli w
    > poczekalni wyscielanej wykladzina, a nie na golym kamieniu?

    karta DinnersClub niby daje możliwośc wstępu do saloników, ale tak jak Ci
    ktoś wcześniej napisał, tylko do własnych, tych jest niewiele, czasem maja
    umowy z salonikami prowadzonymi przez lotniska, ale ogólnie też jest ich
    niewiele w Polsce chyba tylko w Warszawie - po za tym karta kosztuje chyba
    ponad 300zl rocznie więc jest średnio opłacalna.

    Ale te lepsze kredytowki sa w pakiecie z kartami priority pass za darmo (i
    tak kosztuja tyle co priority pass).
    ogolnie nie jest to tania impreza i zwraca sie dopiero jak latasz czesto
    (powiedzmy 2-3x w miesiacu)
    http://www.prioritypass.com/

    całkowicie darmowe wejścia ma się przy rocznej opłacie rzędu 250usd - ale
    tutaj wybór loungów jest wyśmienity - praktycznie na każdym większym
    lotnisku (w tym polskie regionalne) da się gdzieś wejść.

  • 7. Data: 2008-01-28 12:56:40
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 28 Sty, 13:47, "Robcio" <r...@i...pl> wrote:
> [...]
    > prioriti pass ktora wejscia do loungow umowzliwia - ale prioriti pass da sie
    > kupic normalnie w roznych pakietach i nie jest to karta kredytowa

    Da sie naturalnie.
    Ale przy vip-owskich KK jest z duza znizka, albo wliczona w cene KK

    Link do prioryty luzem

    http://www.prioritypass.com/cpc/index.cfm?sourcecode
    =SEG020A&GCID=S15129x020&KEYWORD=priority+pass&WT.sr
    ch=1

  • 8. Data: 2008-01-28 12:58:41
    Od: "Robcio" <r...@i...pl>

    > Absolutnie nie mialem na mysli salonek na polskich lotniskach, gdyz
    > takowych nie ma... A nawet jak sa, to na Okeciu, skad zawsze startuje i
    > nie potrzebuje.

    Jak to nie ma, są na każdym lotnisku, gdzie lata choćby LH bo tego wymaga
    linia, czyli Kraków, Poznań, Gdańsk, Wrocław, Katowice - nie wiem jak jest w
    Rzeszowie, Łodzi i Bydgoszczy

    W warszawie akurat sa 2 saloniki i sa mizerne (nie powiem że gorsze niż w
    portach regionalnych bo nie mam pełnego porównania, ale opinie maja fatalną
    i wyglądają źle).
    Chyba nie za bardzo wiesz o co chodzi, bo z loungów korzysta się właśnie
    przed startem, a nie po (lub przy przesiadce, czyli znowu przed startem).
    Tylko na niektórych lotniskach za saloniki dla przylatujących - z myślą o
    pasażerach z długich nocnych lotów.

> [...]
    > warunki wyrobienia jej zasadniczo sa dosc trudne, a i nie chce placic
    > zapewne wygorowanej oplaty rocznej za mozliwosc spedzenia odrobiny czasu w

    Ogólnie to kosztowna impreza - jak chcesz mieć wybór zapłacić trzeba więcej
    niż za DC.

  • 9. Data: 2008-01-28 13:00:01
    Od: "Robcio" <r...@i...pl>

> [...]
    >
    > Link do prioryty luzem
    >
    > http://www.prioritypass.com/cpc/index.cfm?sourcecode
    =SEG020A&GCID=S15129x020&KEYWORD=priority+pass&WT.sr

    wiem wiem, tyle ze te lepsze kredytówki i tak oplate roczna maja taka jak
    priority z pelnym pakietem

  • 10. Data: 2008-01-28 13:01:29
    Od: "Robcio" <r...@i...pl>

    właśnie mi się przypomniało, że albo standardowa millenium, albo CitiLOT ma
    zniżke na PriorityPass 20% - gdzieś mi się to obiło o uszy niedawno.