  • 1. Data: 2008-01-27 13:26:38
    Temat: Przenosiny KK polskiej do czeskiego banku?
    Od: Marcin Lubojański <k...@o...pl>

    Witam
    Może ktoś przerabiał temat?
    Mam KK w ING i Citi. Jedną z nich chciałbym przenieść do któregoś z
    czeskich banków (raczej Mastercarda z ING bo w citku mam kartę LOTu a
    odpowiednika czeskiego raczej nie ma).

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    jędrny biust

  • 2. Data: 2008-01-27 13:54:45
    Temat: Re: Przenosiny KK polskiej do czeskiego banku?
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "Marcin Lubojański" <k...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:fni0qm$ds8$2@news.onet.pl...
> [...]
    > Mam KK w ING i Citi. Jedną z nich chciałbym przenieść do któregoś z
    > czeskich banków (raczej Mastercarda z ING bo w citku mam kartę LOTu a

    Nie przerabiałem ale bardzo spodobała mi się ta koncepcja. Stawiam, że
    standardowo nie jest to możliwe, ale może ktos znajdzie taki bank...

    marekz