  • 1. Data: 2008-01-27 19:41:24
    Temat: Stałe zlecenie obciążenia karty kredytowej
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    Powyzsza forme platnosci oferuja firmy telekomunikacyjne
    Podobno we wszystkich kartach wypuklych takie zlecenie traktowane jest
    jak sprzedaz zdalna - czyli platnosc bezgotowkowa, splacana
    bezodsetkowo w GP.

    http://www.orange.pl/portal/map/map/how_todet?pageid
    =1472325&id=1472714

    ktos wie, czy jakies firmy jeszcze tak sie rozliczaja? To , ze dane
    firmy oferuja rozliczenia poleceniem zaplaty z konta ROR nie jest
    jednoznaczne z tym, ze jako alternatywe zaoferuja powyzsza forme
    rozliczania z karty kredytowej?

    Jakies informacje na temat rozwoju, perspektyw tej formy platnosci?

  • 2. Data: 2008-01-27 20:46:47
    Temat: Re: Stałe zlecenie obciążenia karty kredytowej
    Od: "K.K." <z...@h...oraz.pl>

    > To , ze dane
    > firmy oferuja rozliczenia poleceniem zaplaty z konta ROR nie jest
    > jednoznaczne z tym, ze jako alternatywe zaoferuja powyzsza forme
    > rozliczania z karty kredytowej?

    Polecenia zapłaty nie mają nic wspólnego z kartami kredytowymi. Te
    rozwiązania funkcjonują równolegle i samodzielnie. To od wierzyciela
    zależy czy z nich skorzysta/ udostępni.

    > Jakies informacje na temat rozwoju, perspektyw tej formy platnosci?

    Mizerne. Wierzyciele nie będą się pakować w wysoko kosztowe systemy
    rozliczeń ze swoimi klientami. Raczej będą tworzyć tańsze jak
    http://www.tp.pl/prt/pl/klienci_ind/obsluga_klienta/
    669020/e_platnosc_tp/
    lub skorzystają z gotowca
    http://www.kir.com.pl/main.php?p=7301
    czyli z pominięciem kart płatniczych, których obsługa dla wierzyciela
    wydaje się być sporo droższa.

  • 3. Data: 2008-01-27 21:19:01
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 27 Sty, 20:46, "K.K." <z...@h...oraz.pl>
    wrote:

> [...]
    > lub skorzystają z gotowcahttp://www.kir.com.pl/main.php?p=7301
    > czyli z pominięciem kart płatniczych, których obsługa dla wierzyciela

    Szkoda.
    Tak zastanawialem sie, czy jest ewentualnie jakas alternatywa dla
    darmowych platnosci za rachunki przelewami z KK Citi.

  • 4. Data: 2008-01-27 21:20:20
    Od: Sierp <s...@n...net>

    krzysztofsf pisze:
    > http://www.orange.pl/portal/map/map/how_todet?pageid
    =1472325&id=1472714

    > ktos wie, czy jakies firmy jeszcze tak sie rozliczaja?

    ze wszystkich stalych oplat, ktore ja ponosze, to tylko PTC ERA

    Sierp

  • 5. Data: 2008-01-28 08:32:16
    Od: Karol S <k...@z...pl>

    K.K. napisał(a):

    > Polecenia zapłaty nie mają nic wspólnego z kartami kredytowymi. Te
    > rozwiązania funkcjonują równolegle i samodzielnie. To od wierzyciela
    > zależy czy z nich skorzysta/ udostępni.

    Tak z ciekawości zapytam - przecież rachunek karty kredytowej ma
    normalny numer NRB, może przyjmować i wysyłać przelewy, więc dlaczego
    miałby nie akceptować polecenia zapłaty? Co się stanie gdy jako rachunek
    do obciążania poleceniem zapłaty podam numer rachunku karty kredytowej?
    Wierzycielowi to nie powinno robić różnicy, rachunek to rachunek i już.

    No chyba że bank nie pozwoli na takie polecenie zapłaty. Ale to już nie
    ma nic wspólnego z wierzycielem.

    Karol

  • 6. Data: 2008-01-28 19:36:33
    Od: "Sinus" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Karol S <k...@z...pl> napisał(a):
> [...]
    > Wierzycielowi to nie powinno robić różnicy, rachunek to rachunek i już.
    >
    > No chyba że bank nie pozwoli na takie polecenie zapłaty. Ale to już nie

    Bank nie zezwoli.
    A poza tym nie wszystkie banki podają nr NRB karty kredytowej, przykład:
    mBank.

    Sinus

  • 7. Data: 2008-01-31 16:55:41
    Od: "erasms55 erasms55" <e...@g...SKASUJ-TO.pl>

    krzysztofsf <k...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    > firmy oferuja rozliczenia poleceniem zaplaty z konta ROR nie jest
    > jednoznaczne z tym, ze jako alternatywe zaoferuja powyzsza forme

    Dwa tygodnie temu Citi odrzucił taki sposób opłacania mojego rachunku w
    Orange.

  • 8. Data: 2008-01-31 20:16:27
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 31 Sty, 16:55, "erasms55 erasms55" <e...@g...SKASUJ-TO.pl>
    wrote:

    d=1472325&id=1472714

    > Dwa tygodnie temu Citi odrzucił taki sposób opłacania mojego rachunku w

    Ja zlozylem wlasne w Erze i dostalem na razie zms od operatora, ze
    bede mial ta forme platnosci (widocznie po zlozeniu w centrum
    autoryzacyjnym) - uprzednio pytalem sie w Citi na citiphone i
    twierdzili, ze nie bedzie problemow, ale nie wiedzialem wtedy, ze jest
    osobne stale zlecenie na obciazanie KK i rozmawialem o poleceniu
    zaplaty , a Citiphone uprzedal, zeby podpis na poleceniu byl taki sam
    jak na wzorze bedacym w Citi.

    Musze do nich zadzwonic.

  • 9. Data: 2008-02-01 05:49:01
    Od: "erasms55 erasms55" <e...@g...SKASUJ-TO.pl>

    krzysztofsf <k...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    > osobne stale zlecenie na obciazanie KK i rozmawialem o poleceniu
    > zaplaty , a Citiphone uprzedal, zeby podpis na poleceniu byl taki sam

    Składałem trzy dyspozycje polecenia zapłaty. Dwa telefony w TP i jeden w
    Orange.
    Z TP już przyszły pisma informujące, ze polecenia nie zostały przyjęte.
    Zadzwoniłem sobie na Citiphone po wyjaśnienia i dowiedziałem się, że karta
    kredytowa w Citi nie może być obciążana jakimkolwiek poleceniem zapłaty.

  • 10. Data: 2008-02-01 06:54:44
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Fri, 1 Feb 2008 05:49:01 +0000 (UTC), erasms55 erasms55 wrote:

> [...]
    > kredytowa w Citi nie może być obciążana jakimkolwiek poleceniem zapłaty.

    Polecenia zapłaty z Stałe zlecenie obciążania karty kredytowej to dwie
    zupełnie różne rzeczy, choć działają podobnie.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki