  • 1. Data: 2008-01-27 15:45:21
    Temat: Co to jest kurs średni ECB dla EUR w stosunku do PLN
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Polecono mi sprawdzenie kursu Euro z maja ubiegłego roku i mam
    pytanie: co to jest kurs średni ECB dla EUR w stosunku do PLN?
    (chodzi o to ECB)

    Kursów Euro jest cała masa. Zmieniają się nie co dzień, ale
    co kilka godzin. :) No i mam problem. :)

    --
    ____
    |____| moj eneuel_at_gmail.com

    polecam stronę --> http://www.virustotal.com/pl/

  • 2. Data: 2008-01-27 15:52:34
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On Sun, 27 Jan 2008 16:45:21 +0100, "Eneuel Leszek Ciszewski"

    O Boże, Google wyłączyli!

    --
    Maciej Bójko
    m...@g...com

  • 3. Data: 2008-01-27 17:21:45
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Maciej Bojko" k...@4...com

    > O Boże, Google wyłączyli!

    Poważnie? A u mnie działa... Może za karę Ci wyłączyli...
    Może byłeś niegrzeczny Może nasikałeś w majtki?...

    -=-

    Pytanie pozostaje otwarte: co to jest ECB w kontekście kursu Euro. :)

    -=-

    Skoro już piszemy o tym, co u nas słychać (zamknięcie Googli), napiszę
    i ja, że idę na śniadanie. :) Jem prawdziwe masło, które musi najpierw
    zmięknąć, zanim zostanie rozsmarowane... Masło jest dobre na wzrok. :)
    Masmixy i inne margaryny czy miksełka czegośtam nie zawierają i gorzej
    wówczas widzę. :) No i czas oczekiwania na zmiękczenia masła wypełniłem
    sobie popisywaniem. :)

    -=-

    Jakby ktoś jednak wiedział, co oznacza to ECB -- proszę o odpowiedź. :)

    W razie czego (jakby Google znowu zemściło się za nasiusianie w majtki)
    są i inne wyszukiwarki -- na przykład Yahoo!, czy jakoś podobnie. :) Ja
    akurat korzystam z Googli, ale ja nie siusiam w majtki. :)

    --
    ____

  • 4. Data: 2008-01-27 18:33:32
    Od: Karol <a...@d...pl>

    Dnia Sun, 27 Jan 2008 18:21:45 +0100, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

    > Jakby ktoś jednak wiedział, co oznacza to ECB -- proszę o odpowiedź. :)

    European Central Bank
    --
    Pozdrawiam,
    Karol

  • 5. Data: 2008-01-27 18:47:48
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On Sun, 27 Jan 2008 18:21:45 +0100, "Eneuel Leszek Ciszewski"

    >Poważnie? A u mnie działa... Może za karę Ci wyłączyli...
    >Może byłeś niegrzeczny Może nasikałeś w majtki?...

    >-=-
    >
    >Pytanie pozostaje otwarte: co to jest ECB w kontekście kursu Euro. :)

    No proszę. Jednak rzetelny idiota. Nie, nie obrażaj się, broń Boże.
    Wcale nie chcę Ci sprawić przykrości, po prostu naprawdę jesteś
    idiotą.
    Pytanie pomocnicze: co wyskakuje na pierwszym miejscu, gdy wpiszemy w
    Google'a:
    a) ECB?
    b) ECB kurs euro?
    c) ECB waluty?
    d) cokolwiek właściwie, zahaczającego o temat pytania?

    >Ja akurat korzystam z Googli, ale ja nie siusiam w majtki. :)

    A nie widać.

    --
    Maciej Bójko
    m...@g...com

  • 6. Data: 2008-01-27 19:12:12
    Od: "ygreko" <...@...com>

    "Maciej Bojko" <m...@g...com> wrote in message
    > No proszę. Jednak rzetelny idiota. Nie, nie obrażaj się, broń Boże.

    Aha, czyli gdy KJ prosil o nie wyskakiwanie z KFa to tez nie udawal, ze
    nie wie o co chodzi?

    Teraz na szczescie widze tylko cytaty wybrane ;).

    Zas aby pozostac w temacie watku, podaje przydatny adresik, podany za
    google:

    http://www.waluty.com.pl/wraper.php?url=waluty_ecb.p
    hp

  • 7. Data: 2008-01-27 19:25:04