  • 11. Data: 2008-01-28 13:02:49
    Temat: Re: Ktora KK daje najwiecej na lotniskach swiata?
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 28 Sty, 14:01, "Robcio" <r...@i...pl> wrote:
    > właśnie mi się przypomniało, że albo standardowa millenium, albo CitiLOT ma
    > zniżke na PriorityPass 20% - gdzieś mi się to obiło o uszy niedawno.

    Ja i tak rowerem ;)

  • 12. Data: 2008-01-28 13:03:27
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    On 27 Sty, 18:53, krzysztofsf <k...@w...pl> wrote:

    > http://www.kartykredytowe.pl/pl/karty/prestiz/premiu
    m_club

    > Daje daje......;)

    Owszem....płatny wstęp do salonek, to można zrobić i bez niej.
    I mamy do czynienia znów z ekspertyzą teoretyczną, a nie praktyczną.

  • 13. Data: 2008-01-28 13:06:57
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    On 27 Sty, 19:28, "ygreko" <y...@...com> wrote:
    > <k...@g...pl> wrote in message

    d.googlegroups.com...
> [...]
    >
    > ~~~~~~~~
    >
    > Absolutnie nie mialem na mysli salonek na polskich lotniskach, gdyz
    > takowych nie ma... A nawet jak sa, to na Okeciu, skad zawsze startuje i
    > nie potrzebuje.
    >
    > Oczywiscie ze za granica, kiedys zielony AMEX pozwalal na wejscie do
    > poniektorych.
    > Ale jak widze, jest to pewna trudnosc, a karty DC nie bede wyrabial, bo
    > warunki wyrobienia jej zasadniczo sa dosc trudne, a i nie chce placic
    > zapewne wygorowanej oplaty rocznej za mozliwosc spedzenia odrobiny czasu w

    Patrząc na koszt wizyt w salonkach, 350 zł rocznie nie jest dużo.
    Wystarczy przedstawić PITy z dwóch lat i już. Dla posiadaczy kart
    Senator DC wydawana jest bezpłatnie i to wg uproszczonej procedury.
    Ale o czym mowa? Aby mieć wstęp do salonek wystarczy zdobyć FTLa. To
    tylko 35 tysięcy mil.

  • 14. Data: 2008-01-28 13:09:50
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    On 28 Sty, 13:56, krzysztofsf <k...@w...pl> wrote:

    um_club

    > Da sie naturalnie.
    > Ale przy vip-owskich KK jest z duza znizka, albo wliczona w cene KK
    >
    > Link do prioryty luzem
    >
    > http://www.prioritypass.com/cpc/index.cfm?sourcecode
    =SEG020A&GCID=S15...

    No i co z tego, że zniżka jest, skoro i tak wejściówka kosztuje około
    20 euro albo dolarów amerykańskich. Na okęciu wejściówka kosztuje
    około 75 zł bez względu na to, czy się ma kartę czy nie.
    Priority Pass to dla mnie ewidentne naciąganie.

  • 15. Data: 2008-01-28 13:16:27
    Od: "Robcio" <r...@i...pl>

[...]

    Doczytaj. Płacisz za wejściówke jak wykupisz najtanszy pakiet. Jak weźmiesz
    droższy to płacisz dopiero za kolejne wejścia powyżej jakiegoś tam limitu.
    Przy pełnym pakiecie masz wejścia za darmo. Tyle że ten pełny pakiet to
    ponad 250usd

  • 16. Data: 2008-01-28 13:21:11
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    On 28 Sty, 14:01, "Robcio" <r...@i...pl> wrote:
    > właśnie mi się przypomniało, że albo standardowa millenium, albo CitiLOT ma
    > zniżke na PriorityPass 20% - gdzieś mi się to obiło o uszy niedawno.

    Szkoda sobie zawracać głowę tymi pakietami Priority Pass i Priority
    Traveller. Praktycznie i bez nich się można obejść. Drugi pakiet może
    daje i rabaty, ale raczej w drogich hotelach sieciowych z większą
    ilością gwiazdek niż trzy.
    Jak wcześniej wspominałem, oba pakiety to zdzierstwo, bo nie dają
    wiele w zamian. Ci co często latają i tak wstęp do salonek mają, bo
    przy podróży raz w miesiącu spokojnie uzbierać można 35 tysięcy mil i
    mieć status FTL.
    Można jeszcze pokombinować i kupić bilet w klasie C restrykcyjnej,
    która jest tańsza niż Y elastyczna i wtedy wstęp do salonek jest bez
    wymogów dodatkowych.
    A jak przyciśnie, to można i tak zapłacić za wstęp. Tylko, że mają
    wybór, to za 20 uds wolałbym zapłacić sobie za obiad w restauracji
    lotniskowej niż opłacić jednorazowy pobyt w salonce.

  • 17. Data: 2008-01-28 13:23:53
    Od: "Robcio" <r...@i...pl>

    >Patrząc na koszt wizyt w salonkach, 350 zł rocznie nie jest dużo.

    Tyle że DC daje wstep do bardzo niewielu saloników i warto wydać te 350zł
    jeśli lata się czesto na trasie gdzie akurat w ogóle są takie saloniki.

    >Wystarczy przedstawić PITy z dwóch lat i już. Dla posiadaczy kart
    >Senator DC wydawana jest bezpłatnie i to wg uproszczonej procedury.

    Tyle, że karta Senator daje wstep do wszystkich saloników linii ze
    StarAlliance, a także do specjalnych saloników dla Senatorów na głownych
    lotniskach StarA które są lepsze od saloników dla pasażerów biznesowych
    (zwykle w jednym saloniku jest strefa dla business i senator - ta senator
    jest lepsza).
    Wiec karta DC jest dla kogos z SEN po tym wzgledem zupelnie zbedna

    >Ale o czym mowa? Aby mieć wstęp do salonek wystarczy zdobyć FTLa. To
    >tylko 35 tysięcy mil.

    Ale statusowych (czyli tylko za przeloty, bez promocji) i od stycznia do
    grudnia.
    Mi pomimo ze wlasnie wydale 60tys mil na bilet za mile udalo sie w ciagu
    jednego roku zebrac najwiecej okolo 20tys mil statusowych. FTL daje wejscie
    tylko do strefy business w salonikach LH, LO, OS i LX - sporo ich w naszej
    czesci europy ale nie ma ich juz na swiecie.
    Po za tym wstep z FTL ma sie do loungow tylko z waznym biletem przed wylotem
    (w tym ekonomicznym) - biletem w linii partnerskiej M&M.

    Atut PriorityPass jest taki, ze wejscie ma sie zawsze, bez wzgledu czym sie
    leci, nawet Ryanem, czy Wizzem.

  • 18. Data: 2008-01-28 13:25:07
    Od: "Robcio" <r...@i...pl>

    z tym sie zgadzam ze tansze pakiety w PP to idiotyzm

  • 19. Data: 2008-01-28 13:35:22
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    On 28 Sty, 14:16, "Robcio" <r...@i...pl> wrote:
> [...]
    > Przy pełnym pakiecie masz wejścia za darmo. Tyle że ten pełny pakiet to

    To co piszesz jest prawdą, ale nasze banki do kredytówek oferują
    właśnie ten najniższy pakiet wart 99 dolarów.
    Indywidualnie można nabyć pakiety droższe bezpośrednio z Priority
    Pass. Ja co pół roku dostaję od nich śmiecie z ofertą. Ten pakiet za
    249 dolarów nie daje jednak wejścia do salonek kiedy się chce, bo
    liczba wejść jest ograniczona do 10.
    Dopiero pakiet za 399 dolarów daje możliwość wejścia do salonek bez
    limitu.

  • 20. Data: 2008-01-28 13:39:02

    > Atut PriorityPass jest taki, ze wejscie ma sie zawsze, bez wzgledu czym sie
    > leci, nawet Ryanem, czy Wizzem.

    Fakt, kto lata często tanimi liniami może widzieć korzyści z PP. Tylko
    ci, co latają często, wolą jednak linie tradycyjne, chociażby ze
    względu na możliwość opóźnień i odwołań. W takich przypadkach nie
    liczy się cena biletu, a czas. Być może i takie osoby mają wykupione
    przez firmy pakiety PP, dodatkowo.