  • 21. Data: 2008-01-28 13:43:02
    Temat: Re: Ktora KK daje najwiecej na lotniskach swiata?
    Od: "Robcio" <r...@i...pl>

    to jest drozej niz myslalem, myslalem ze za 250usd jest jest pelny pakiet

  • 22. Data: 2008-01-28 13:47:16
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    > Wiec karta DC jest dla kogos z SEN po tym wzgledem zupelnie zbedna

    Senator wejdzie do salonki na podstawie tylko karty na lotniskach
    niemieckich i austriackich. W WAW SEN i FTL traktowane są tak samo.
    Nie ma różnicy w warunkach wstępu. W styczniu leciałem OK i mnie nie
    wpuszczono, bo ważne tylko na LO, LH, OS, LX i BM.
    Na przykład, będąc w Amsterdamie i lecąc KLMem można wejść do salonki
    na podstawie DC...o ile się nie jest posiadaczem złotej Flying Flu...
    Do tego może się przydać DC i to jedyna oprócz ceny wyższość DC nad
    Citi / LOT.

  • 23. Data: 2008-01-28 14:21:37
    Od: "Filip Lach" <f...@N...gazeta.pl>

    Robcio <r...@i...pl> napisał(a):

    > karta DinnersClub niby daje możliwośc wstępu do saloników, ale tak jak Ci
    > ktoś wcześniej napisał, tylko do własnych, tych jest niewiele, czasem maja
    > umowy z salonikami prowadzonymi przez lotniska, ale ogólnie też jest ich
    > niewiele w Polsce chyba tylko w Warszawie - po za tym karta kosztuje chyba
    > ponad 300zl rocznie więc jest średnio opłacalna.

    DC nie umożliwia wejścia do saloników w Polsce, daje tylko możliwość odprawy
    na stanowiskach Business Class przy lotach StarAlliance. Co najśmieszniejsze
    salonik DC np. w Wiedniu jest niedostępny dla pasażerów tranzytowych, bo
    znajduje się przed Checkinem.
    Bardzo fajne saloniki ma dla swoich klientów np. CitiBank, dla posiadaczy kart
    od Platynowej w górę, np. w Pekinie, czy Nowym Jorku.

  • 24. Data: 2008-01-28 20:04:13
    Od: "ygreko" <...@...com>

    "Robcio" <r...@i...pl> wrote in message

    > Jak to nie ma, są na każdym lotnisku, gdzie lata choćby LH bo tego
    > wymaga linia, czyli Kraków, Poznań, Gdańsk, Wrocław, Katowice - nie wiem
    > jak jest w Rzeszowie, Łodzi i Bydgoszczy

    OK, ja po Polsce latam zawsze z Wawy, a za granice tylko ze stolicy, wiec
    nie widuje miedzynarodowych czesci portow lotniczych.

    > Chyba nie za bardzo wiesz o co chodzi, bo z loungów korzysta się właśnie
    > przed startem, a nie po (lub przy przesiadce, czyli znowu przed
    > startem). Tylko na niektórych lotniskach za saloniki dla
    > przylatujących - z myślą o pasażerach z długich nocnych lotów.

    A tego to nie zrozumialem. Napisalem, ze jesli nawet salonka jest na
    Okeciu, to ja i tak nie potrzebuje, bo stad zawsze startuje, wiec
    przyjezdzam dwie godziny przed startem i nie potrzebuje siedziec w
    salonce. Chyba, ze ktos przyjezdza z daleka i jest kilka godzin wczesniej.

  • 25. Data: 2008-01-29 07:31:21
    Od: "Robcio" <r...@i...pl>

    zapomnialem ze w wawie sie czeka na lot w kolejkach ;)
    jak to po co, chyba nie jestes na kontroli paszportowej 2minuty przed
    boardingiem ? Nawet jak masz 20minut to lepiej chyba nie czekac na tych
    niewygodnych krzeslach. Po za tym nigdy Ci sie samolot nie spoznil. Ja z
    Wawy nieczesto latam a kilkakrotnie utknalem na kilka godzin.