    From: "Robcio" <r...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Ktora KK daje najwiecej na lotniskach swiata?
    Date: Mon, 28 Jan 2008 13:53:15 +0100

    > Kumpel mnie uswiadomil, ze podobno karta pekao-lot na to pozwalala
    > (obecnie nie widze tej karty w ofercie pekao).

    uswiadom kumpla ze od pol roku pekao nie wspolpracuje z M&M i nie ma juz w
    ofercie karty LOT
    a po za tym ta karta nigdy nie uprawniala do wejscia do zadnych loungow na
    zadnych lotniskach

    > O jaka karte warto sie postarac, aby moc korzystac z darmowej koli w
    > poczekalni wyscielanej wykladzina, a nie na golym kamieniu?

    karta DinnersClub niby daje możliwośc wstępu do saloników, ale tak jak Ci
    ktoś wcześniej napisał, tylko do własnych, tych jest niewiele, czasem maja
    umowy z salonikami prowadzonymi przez lotniska, ale ogólnie też jest ich
    niewiele w Polsce chyba tylko w Warszawie - po za tym karta kosztuje chyba
    ponad 300zl rocznie więc jest średnio opłacalna.

    Ale te lepsze kredytowki sa w pakiecie z kartami priority pass za darmo (i
    tak kosztuja tyle co priority pass).
    ogolnie nie jest to tania impreza i zwraca sie dopiero jak latasz czesto
    (powiedzmy 2-3x w miesiacu)
    http://www.prioritypass.com/

    całkowicie darmowe wejścia ma się przy rocznej opłacie rzędu 250usd - ale
    tutaj wybór loungów jest wyśmienity - praktycznie na każdym większym
    lotnisku (w tym polskie regionalne) da się gdzieś wejść.