  • 1. Data: 2008-01-26 19:12:24
    Temat: ile razy mozna przelewać z eMaxa Plus ?
    Od: "m.mika" <m...@t...pl>

    za darmo.
    jeden raz na ile ? na miesiąc ?
    ale liczony od kiedy ?
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2008-01-26 19:19:52
    Temat: Re: ile razy mozna przelewać z eMaxa Plus ?
    Od: l...@p...onet.pl

    > za darmo.
    > jeden raz na ile ? na miesiąc ?
    > ale liczony od kiedy ?
    > pozdrawiam
    Zastanawia mnie jedno - dlaczego nie zapytałaś się u źródła? Ja zagadałem na
    mLinii i oto co otrzymałem (a wydawało mi się, że raz na miesiąc):

  • 3. Data: 2008-01-26 19:21:48
    Od: Marcin Lubojański <k...@o...pl>

    l...@p...onet.pl pisze:
    > Zastanawia mnie jedno - dlaczego nie zapytałaś się u źródła? Ja zagadałem na
    > mLinii i oto co otrzymałem (a wydawało mi się, że raz na miesiąc):

    A widzisz różnicę między eMax a eMax plus?

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    jędrny biust

  • 4. Data: 2008-01-26 19:31:58
    Od: l...@p...onet.pl

    > A widzisz różnicę między eMax a eMax plus?
    >
    > Pozdrawiam
    > Marcin Lubojański
    > --
    > www.tramping.slask.pl - relacje z wypraw, galeria, porady, niusy,
    > tablica ogłoszeniowa 'szukam ludzi do wyprawy', rozkład PKS Katowice
    > www.duzy-biust.pl - porady dla Pań obdarzonych dużym biustem, recenzje
    > staników, jak dobrać odpowiedni biustonosz na duży biust, ćwiczenia na
    > jędrny biust

    Nie widziałem...

  • 5. Data: 2008-01-26 21:25:43
    Od: Sneakers <m...@g...pl>

    On 2008-01-26 20:31:58 +0100, l...@p...onet.pl said:

    > Nie widziałem...

    To przetrzyj oczy ;-)

    http://www.mbank.pl/indywidualny/rachunki/oszczednos
    ciowe/

    --
    Pozdrawiam,
    Piotrek Miller vel. Sneakers

  • 6. Data: 2008-01-27 09:34:52
    Od: artek <a...@u...wro.vectranet.pl>

    Marcin Lubojański pisze:
    > A widzisz różnicę między eMax a eMax plus?

    w kwestii dodzwonienia się na mlinię? brak różnic ...

    --
    artek